|
Samsung ES7005 - Wi-Fi pludselig defekt? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juni-2014 kl. 09:08 |
|
Hej alle.
I starten af sidste uge skulle jeg skifte fra én router til en anden, og i den forbindelse skulle samtlige enheder i hjemmet også på et nyt wi-fi. Da jeg kom til at tilslutte tv'et går det til min store frustration helt galt. Når man åbner netværksindstillinger og tv'et skal søge efter WiFi sker en af følgende scenarier: 1. Liste over netværk kommer frem, jeg kan måske nå at trykke forbind og begynde at skrive kode, men PUF så forsvinder menuen og jeg kan prøve igen - men med samme udfald (eller nedenstående scenarie) 2. Når jeg trykker "Søg" kommer listen med netværk ikke frem, men en pop up med "netværk..." står og snurrer for til sidst at lukke ned uden sucess. Jeg kan prøve igen, men med samme resultat. Jeg har forsøgt factory reset - både alm. og via service menu 100 gange, men eftersom jeg nu skriver denne tråd har det ikke hjulpet :) Jeg har forgæves forsøgt at google mig frem til noget, så nu forsøger jeg om nogen herinde skulle have en løsning inden jeg prøver Samsungs "support".
|
||
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er der prøvet med en FW Update.? |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
|
Den er fuldt opdateret ja :)
|
||
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Prøv at skriv det manuelt ind. Min fars ES6905 gjorde det samme, da jeg skiftede routeren hos dem.
|
||
![]() |
||
|
Hmm det vil jeg prøve i aften, krydser fingre :)
|
||
|
||
![]() |
||
|
Det hjalp desværre ingenting.
Når man endelig får lov at skrive ind manuelt tror tv'et at man forbinder via kabel, og så er man jo lige vidt. Tog tv'et med over til min router og stak et kort LAN kabel i jeg havde liggende, og der virker internet forbindelsen perfekt - så det er wifi softwaren eller adapteren den er gal med..
|
||
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Har oplevet det samme, det var en ip konflikt på netværket. Det blev løst ved tilføje faste ip adresser i routeren til alt udstyr, kablet som trådløst.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Adapteren? har TVét ikke indbygget WiFi?
|
||
![]() |
||
|
Den er indbygget jo, adapter var måske et dårligt ordvalg :) Har skrevet med Samsung, og der kommer en mand ud snarest da der stadig er reklamation = de laver on-site support da tv'et er over 40". God og hurtig respons fra deres kundeservice via mail i øvrigt, nu håber jeg teknikeren er lige så kompetent. |
||
|
||
![]() |
||
|
Deres Prime service (mener jeg de kalder det) er okay. Hurtig og effektiv. Fik skiftet strømforsyning i mit TV sidste år. Tog ½ time. Jeg skulle dog vente 5 dage på at teknikeren kom.
|
||
![]() |
||
|
Lyder fint, jeg kan godt leve med at wifi ikke fungerer - så må PS3'en bare bruges til Netflix (som er det eneste jeg bruger wifi på tv til) indtil teknikeren kommer :)
|
||
|
||
![]() |
||
thans ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2015 Status: Offline Point: 1 |
|
Fik du din wifi til og virke igen?? har lige fået nøjagtig samme problem
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |