recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung ES8005 & Hometrio box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung ES8005 & Hometrio box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rigo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung ES8005 & Hometrio box
    Sendt: 03-Juli-2012 kl. 22:16
Jeg har invisteret i dette skønne tv. Dog kunne jeg godt tænke mig at styre min Hometrio boks med fjernbetjeningen til tv'et. Boksen er en Cisco ISB2231.
Koden er ikke "indbygget" i tv'et. Jeg kan vælge en anden Cisco, men ikke min model.
Så kan jeg vælge at prøve 21 forskellige koder, men jeg kan ikke få det til at virke.

Er der mon nogle der ved hvordan? Evt. hvilken af de 21 koder det er.

Redigeret af rigo - 05-Juli-2012 kl. 19:46
Til top
jco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juli-2012
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 23:05
Hej Rigo, Jeg har samme problem - er det lykkedes dig at få det til at virke??
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 18:50
Havde samme problem, bare med Samsung Yousee boksen. Opgav til sidst, så bruger min logitech harmony igen, selvom den ellers er lækker at have liggende. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
jco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juli-2012
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 09:59
Så lykkedes det mig at fået til at virke! Jeg valgte 'anbefalet model' og kode nr. 12 ud af 21 virker fint.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu