|
Samsung ES8005 + optagelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2013 kl. 13:16 |
Hej alle
Jeg har gået og undret mig over noget. Så vidt jeg ved så har mit 40ES8005 kun én digital tuner fra fødslen og derfor kun kan optage og vise samme program. Det har jeg løst ved at have EyeTV tilsluttet på en mac mini, så jeg bruger den når det er nødvendigt. Her forleden fortalte min kæreste mig, at hun havde optaget et program, mens hun så et andet. Hun kunne ikke zappe, så spurgte tv'et hele tiden om optagelsen skulle stoppe, men hun kunne godt blive på kanalen og se noget andet. Jeg forsøgte det samme igår med lign. held. Fik optaget mens jeg så Oceans Thirteen på den anden kanal. Faktisk kunne jeg zappe én kanal op og ned, men så heller ikke mere. Er der nogen der kan opklare det mysterie for mig? :) Pft.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis Programmerne er i samme mux (den samme datastrøm), så har du kun brug for en tuner.
Klaus |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah ok, har godt nok aldrig hørt om MUX, men det giver god mening så.. Tak for svar.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |