|
Samsung ES8005 problemer med BOXER CI MODUL ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2012 kl. 21:20 |
|
hej har lige fået mig et ES8005..
jeg har monteret mit CI+ modul med kort i den læser bagpå... kan der gå noget tid før den registrere modulet og kortet ?? den skriver nemlig bare KODET KANAL ?? modulet CI+ og boxer kortet virkede fint i mit Pana TV
|
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
er løst
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Hvad var der galt? Klaus |
||
![]() |
||
|
Da jeg første gang søgte efter kanaler og var det modul hvor man placere CA-modulet i ikke klikket helt fast, så jeg slukkede for tv'et og fik det klikket ordentlig fast, virkede det stadig ikke.. prøvede så at søge efter kanaler igen og da den var færdig med det kom der nogle registreringer af CA-modul og opdatering så virkede det hele |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |