|
Samsung es8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juli-2013 kl. 22:28 |
Hej der ude
Jeg har hørt at man kan tilslutte en USB dvd drive til Samsung ES8005 og jeg vil lige høre om der er nogen der har nogle erfaring med det og om man evt. Kan tilslutte Apple USB superdrive God sommer til alle |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænker du ikke på USB harddisk /nøgle. Kan ikke lige se hvad et dvd drev skulle kunne gøre, ej heller hørt om man kunne tilslutte det.
Med en USB harddisk fungerer det upåklageligt . |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
Jeg har en 1tb harddisk og det virker fint
Jeg kan desvære ikke husle hvor jeg har læst om USB dvd til tv men en ting er sikker jeg kan ikke finde igen Håber der en der kan hjælpe mig |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Hvad vil du bruge den funktion til, hvis man kan tilslutte et USB DVD drev?
Du kan med alt sandsynlighed ikke afspille en DVD med det software som ligger i tv'et.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |