|
SAMSUNG F8505 |
Besvar |
Forfatter | |
Tebbe
Bruger Oprettet: 14-April-2009 Sted: Søborg Status: Offline Point: 82 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-November-2013 kl. 12:14 |
Har lige købt dette dejlige TV, og selv om jeg er rigtig glad for det er jeg allerede stød på et problem, som jeg håbede at i kunne hjælpe mig med.
Når jeg ser TV (TDC Boks), så får jeg ingen lyd på. Min lyd går via HDMI til min reciever, og derefter til TV'et. Hvis jeg slukker mit TV kommer lyden på, og når jeg så tænder TV'et igen, forsvinder lyden. Hjælp! Mvh Tebbe
|
|
Tebbe
Bruger Oprettet: 14-April-2009 Sted: Søborg Status: Offline Point: 82 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problem løst. Skulle sættes i HDMI 3 (ARC)
|
|
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa.. Vil, du fortælle lidt om din oplevelse af tv'et? Billedkvalitet, funktioner, gode ting, dårlige ting?. Jeg overvejer at købe en 64" f8505
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fantastisk billede kvalitet. SD står godt og hd materiale står super skarpt på en større skærm. Oplevelsen er meget federe end på min forrige bette 50"
Eneste minus er at min skærm buzzer lidt. Men det kan jeg dog kun høre når jeg sidder center for skærmen.
|
|
KennyIver
Funktioner
Tak(0)
|
Hey, tak for dit feedback. Jeg overvejer at gå fra min 55"vt60 til 64F8505. Jeg er lidt spændt på hvordan billedkvaliteten er i forhold til hinanden.. Samsungen sku jo have en mere ren hvid billed Og stadig havde en fantastisk sort. Men det gør lidt ondt i mit panasonic hjerte, hvis jeg skal have mig en samsung skærm. Men jeg tror simpelthen ikke at jeg får, et billed som er 5000 kr bedre i en 65" vt60
|
|
Setup:
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er sikker på deres billede er ret identisk. Den vandt jo på hdtv shootout. Tag ud og se på et som er ordentligt indstillet. Måske en lokal Hifiklub har en hængene
|
|
KennyIver
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har haft fat i den lokale hifiklub og de har kun LED/LCD skærme hængende
|
|
Setup:
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |