recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SAMSUNG F8505
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SAMSUNG F8505

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tebbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2009
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SAMSUNG F8505
    Sendt: 08-November-2013 kl. 12:14
Har lige købt dette dejlige TV, og selv om jeg er rigtig glad for det er jeg allerede stød på et problem, som jeg håbede at i kunne hjælpe mig med.

Når jeg ser TV (TDC Boks), så får jeg ingen lyd på. Min lyd går via HDMI til min reciever, og derefter til TV'et. Hvis jeg slukker mit TV kommer lyden på, og når jeg så tænder TV'et igen, forsvinder lyden.

Hjælp! :(

Mvh
Tebbe
Til top
Tebbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2009
Sted: Søborg
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tebbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 12:35
Problem løst. Skulle sættes i HDMI 3 (ARC)
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 21:19
Hejsa.. Vil, du fortælle lidt om din oplevelse af tv'et? Billedkvalitet, funktioner, gode ting, dårlige ting?. Jeg overvejer at købe en 64" f8505
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 21:37
Fantastisk billede kvalitet. SD står godt og hd materiale står super skarpt på en større skærm. Oplevelsen er meget federe end på min forrige bette 50"
Eneste minus er at min skærm buzzer lidt. Men det kan jeg dog kun høre når jeg sidder center for skærmen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 22:03
Hey, tak for dit feedback. Jeg overvejer at gå fra min 55"vt60 til 64F8505. Jeg er lidt spændt på hvordan billedkvaliteten er i forhold til hinanden.. Samsungen sku jo have en mere ren hvid billed Og stadig havde en fantastisk sort. Men det gør lidt ondt i mit panasonic hjerte, hvis jeg skal have mig en samsung skærm. Men jeg tror simpelthen ikke at jeg får, et billed som er 5000 kr bedre i en 65" vt60
Setup:
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 09:03
Er sikker på deres billede er ret identisk. Den vandt jo på hdtv shootout. Tag ud og se på et som er ordentligt indstillet. Måske en lokal Hifiklub har en hængene
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 09:20
jeg har haft fat i den lokale hifiklub og de har kun LED/LCD skærme hængende Confused
Setup:
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu