|
Samsung Galaxy 2 tablet 10.1 til tv skærm |
Besvar |
Forfatter | |
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-November-2014 kl. 20:01 |
Har en adapter HDMI til tablet derfra kabel til HDMI nr 1 på skærm
Der er levende billeder på tablet Hvordan får jeg dem frem på tv skærm
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vælger det input hvor den er tilsluttet, så er der billede, det er ikke en Samsung, men det skulle vel være det samme. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg får ikke billede ved det valgte input Måske er min orginale Samsung adapter ikke den rigtige Samsung HDTV adapter EPL-3PHPBEGSTD P30 Pin Er der en der kan genkende denne ? |
|
Magicdk
Ny bruger Oprettet: 07-December-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ikke bruge en hdmi adapter til Galaxy Tab 2. Adapteren virkede fint på Tab 1,men på Tap 2 har Samsung ændret på deres pins i stikket på Tab 2.
Har selv begge tablets og hdmi adapter og min skuffelse var da stor, da jeg fandt ud af at den ikke kunne bruges på Tab 2. Nu har jeg så installeret en ny Rom på min Tab 2. Der kan jeg så bruge chromecast til at få skærmen vist på tv. Den Rom jeg har installeret er cyanogenmod og den virker udmærket med chromecast. Der er dog visse apps der ikke virker med en rootet rom, så som HBO, stofa og yousee. Viaplay, netflix og eurosportplayer virker udmærket, men læs på de forskellige streaming tjenesters hjemmeside eller i app beskrivelsen om der er problemer hvis tableten er rootet. |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Endnu et eksempel på Samsungs totalt irrationelle og uintelligente løsninger!!! M.v.h. |
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan denne anvisning bruges:
http://techchannel.radioshack.com/connect-samsung-galaxy-tab-2-tv-hdmi-3095.html Og hvad med denne: http://www.samsung.com/us/support/faq/FAQ00051430/56902/ Redigeret af bentpetersson - 07-December-2014 kl. 07:55 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Så vidt jeg husker ændrede Samsung på stikket til Galaxy Tab 2 så du kan ikke bruge den originale adapter til Galaxy Tab 1. Men jeg kan også huske at der i foråret 2013 blev solgt uoriginale adaptorer der virkerde. Bl a. fra Amazon.com Så, det er vel et spørgsmål om at finde sådan en, måske brugt? Her er det link til recordere.dk hvor jeg på side 2 kommer med oplysninger om en af disse uoriginale adaptorer. 'I have the Galaxy Tab 2 10.1 and was very nervous to purchase this product since a lot of the reviews say this doesn't work with the Galaxy Tab 2 10.1. There were very few that said it DID work with the model I have. After debating for days, I decided to just order it and if it didn't work I would return it. The HDTV adapter came very fast. Easy to install and it works perfectly!! I was VERY impressed and super happy that it worked. The picture and sound are great. I also love that it charges the device while plugged in and streaming.' http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120534&PN=2&title=billig-usb-til-hmdi-konvekter Hilsen Carsten. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |