recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Galaxy A21s, kan sende men ikke modtage.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Galaxy A21s, kan sende men ikke modtage.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Galaxy A21s, kan sende men ikke modtage.
    Sendt: 19-December-2021 kl. 08:18
Hej.
Min fars telefon er en Samsung Galaxy A21s. Han har opdaget at han kan ikke modtage opkald og han kan ikke modtage sms (i et stykke tid åbenbart), men han kan godt sende sms og han kan godt ringe op. Hvis jeg prøver at ringe til hans nummer får jeg beskeden "der er i øjeblikket ingen kontakt til mobiltelefonen".

Er der nogen, der har et godt bud på hvad der er galt og er det noget vi selv enkelt kan fixe, eller skal den til service? Hvis det er relativt nemt at fixe, så gerne en step by step vejledning. Prøvede at kigge i manualen til telefonen på Internettet, men synes ikke jeg fandt noget, der passede til beskrivelsen.

Noget godt bud?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 08:49
Den helt åbentlyse med en genstart har i selvfølgelig prøvet?

Har i prøvet med et simkort fra en anden telefon?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 11:07
Nej, jeg har faktisk ikke tænkt på en genstart. Men jeg ved heller ikke om min far slukker telefonen hver dag og tænder den om morgenen, ligesom jeg gør. Men det kan jeg da spørge. Han kan ikke prøve med et andet simkort, fordi det er den eneste mobil de har. (Jeg er ikke hos dem, så det er over distance jeg prøver at hjælpe).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Nej, jeg har faktisk ikke tænkt på en genstart. Men jeg ved heller ikke om min far slukker telefonen hver dag og tænder den om morgenen, ligesom jeg gør. Men det kan jeg da spørge. Han kan ikke prøve med et andet simkort, fordi det er den eneste mobil de har. (Jeg er ikke hos dem, så det er over distance jeg prøver at hjælpe).

At slukke og tænde er ikke det samme som at genstarte. Der skal, som på en computer, være noget, som hedder "Genstart".
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 12:50
Nå - ok, det var jeg ikke klar over (at der også er på mobiltelefon). Og jeg synes ikke jeg sådan lige umiddelbart kan finde det på min egen mobil (som også er android).  Smile 
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 12:58
Når jeg, på min gamle Huawei-spand, holder knappen på siden ind, så kommer der en menu frem: Sluk, Genstart og Flytilstand.

Prøver lige igen, med link...



Redigeret af mnielsen - 19-December-2021 kl. 13:12
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 13:10
 På Nokia er det sluk, genstart og Screenshot.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Når jeg, på min gamle Huawei-spand, holder knappen på siden ind, så kommer der en menu frem: Sluk, Genstart og Flytilstand.

 Dødt link 404
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Når jeg, på min gamle Huawei-spand, holder knappen på siden ind, så kommer der en menu frem: Sluk, Genstart og Flytilstand.

 Dødt link 404

Ja - fandt ud af det... SKULLE være rettet...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Når jeg, på min gamle Huawei-spand, holder knappen på siden ind, så kommer der en menu frem: Sluk, Genstart og Flytilstand.

Prøver lige igen, med link...

Aah ja, det gør der også på min: Sluk eller genstart. Jeg har bare ikke bidt mærke i det.   Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu