Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Treated
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
|
Sendt: 07-Juni-2011 kl. 18:01 |
gav ingen forskel, fik de samme resultater frem. Er det fordi call me er norsk eller svensk eller hvad de nu er, at den så ikke understøtter danske ting fra android??
Synes bare det er vild underligt.
|
|
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 07-Juni-2011 kl. 19:27 |
måske værd at nulstille? og så sæt simkort i efter du har testet om dit "Market" ser anderledes ud inden du sætter kort i?
|
|
piddy
Bruger
Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Point: 236
|
Sendt: 07-Juni-2011 kl. 19:36 |
jeg overvejer stærkt at købe den. hvor lang tid holder batteriet ?
|
|
s0ad
Super bruger
Oprettet: 17-Juli-2007
Point: 490
|
Sendt: 07-Juni-2011 kl. 19:56 |
Min makkers SGS2 bliver meget varm ved gaming og den kan kun modtage MMS'er når 3G er slået til :( 3G dræner jo batteriet meget, så lidt træls at han er nødsaget til at have det slået til hele tiden.
Kan huske min desire var så smart, at den selv slog 3g til, når man sendte eller modtog en mms.
Redigeret af s0ad - 07-Juni-2011 kl. 19:57
|
|
Treated
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
|
Sendt: 08-Juni-2011 kl. 06:56 |
tror aldrig det med batteritid bliver 100% i orden, men jeg synes eftersom den har en go stor skærm, med et kanon flot billede, og jeg har altid wifi slået til. Og bruger den da hyppigt vil jeg sige, altså ikke konstant, men sådan jævnlig forbrug. Men skal lade hver dag, tror jeg de fleste skal. Men er sindsyg glad for den, fortryder slet ikke købet
|
|
ole post
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 565
|
Sendt: 22-Juni-2011 kl. 18:51 |
så har jeg haft min samsung en lille måneds tid, syntes alt virker tilfredstildende. er der nogen der har noget negativt eller andet at sige om den. syntes skærmen er virkelig i top.
|
Ole Hansen
|
|
Kimv
Bruger
Oprettet: 22-Marts-2007
Point: 144
|
Sendt: 22-Juni-2011 kl. 19:27 |
Jeg er for 2 uger siden skiftet fra en Iphone 4 for at prøve noget nyt. Galaxy S 2 er en dejlig telefon men batteri levetiden er ALT for kort og det kan ikke være rigtig at den skal blive så varm i toppen når man spiller på den. I forhold til min Iphone 4 syntes jeg stadigvæk styresystemet mangler en del og batterilevetiden er helt til grin.
|
|
Dorf
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2008
Point: 663
|
Sendt: 22-Juni-2011 kl. 19:51 |
Kimv skrev:
I forhold til min Iphone 4 syntes jeg stadigvæk styresystemet mangler en del og batterilevetiden er helt til grin. |
Hej Kan jeg få dig at uddybe hvad du synes der mangler ved styresystemet? Jeg synes nemlig det modsatte nemlig at iphone/ios mangler en del i forhold til galaxy s2/android. Hvad kan iphone som android ikke kan?
Det er min første android kommer selv fra iphone og tror ikke jeg vender tilbage til iphone med det samme. Synes faktisk at brugergrænsefladen i galaxy s2 med touchwiz 4.0 slår ios.
Er dog fuldstændig enig med dig mht. batteritiden, det skulle blive løst i android 2.3.4 opdateringen når den nu kommer siger man.
|
|
Kimv
Bruger
Oprettet: 22-Marts-2007
Point: 144
|
Sendt: 22-Juni-2011 kl. 20:28 |
Omkring styresystemet er det en masse småting. Vil tro du kan fjerne en stor del af dem hvis du bruger lidt tid på det. Et eksempel er at der er fra starten er 7 hoved vinduer, hvorfor bliver disse vinduer ikke oprettet dynamisk når der er behov for dem. En iphone kan klare sig med en knap, hvorfor er det så nødvendigt med 3 på en galaxy. Den automatiske regulering af lysstyrken er ikke imponerende og så videre.. Jeg har også under min korte tid med Galaxy S2 oplevet flere downloadede programmer gå ned en jeg nogensinde har prøvet på min iphone 4.
Galaxy S 2 er en super telefon med fantastisk hardware men som helheds oplevelse syntes jeg at iphonen virker bedre.
|
|
Slettet_120331
--
Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
|
Sendt: 23-Juni-2011 kl. 09:44 |
Har for nyligt fået min galaxy s2 og kan varmt anbefale den. Batterilevetiden fejler altså ikke noget synes jeg ikke og den er da også netop blevet rost på dette punkt i flere anmeldelser, kan let få 1.5 dag ud af den selvom jeg bruger den meget og er sikker på at den kan holde 2 hvis jeg ikke spillede så meget (dunno om det så er dårligt, bedre end da jeg havde iphone 4 i et par uger) :)
Har prøvet en masse forskellige homescreens men er gået tilbage til touchwiz fordi det faktisk har ret mange funktionaliteter som mangler andre steder. Synes faktisk også at meget af det samsung software der kommer med er meget fint og noget andre producenter ikke sender med.
I forhold til optimus er den betydeligt lettere og optimus har vidst generelt været plaget af software problemer og ikke været så optimeret som navnet antyder.
Synes det er svært at sammenligne med iphone 4 da det er lidt en anden målgruppe. Jeg er glad for den store skærm og de muligheder jeg får i android i forhold til få alting til at være præcist som jeg vil have det hvor jeg finder ios lidt kedeligt og du får hvad du ser agtigt.
|
|