recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Galaxy S demopris?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Galaxy S demopris?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Galaxy S demopris?
    Sendt: 05-Maj-2012 kl. 11:10
Min lokale teleforhandler har en demo Samsung Galaxy S til salg til 1500,- og den pris syntes min søn umiddelbart ligger for højt, især efter lige at have læst at der nu kommer en Galaxy 3'er, hvad må han byde for sådan en ? og er den overhovedet egnet til en 13 årig dreng der gerne vil spille lidt på den også. Forhandleren sagde at den var opgraderet til Android 2.3.
Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af jhjorsal1 jhjorsal1 skrev:

Min lokale teleforhandler har en demo Samsung Galaxy S til salg til 1500,- og den pris syntes min søn umiddelbart ligger for højt, især efter lige at have læst at der nu kommer en Galaxy 3'er, hvad må han byde for sådan en ? og er den overhovedet egnet til en 13 årig dreng der gerne vil spille lidt på den også. Forhandleren sagde at den var opgraderet til Android 2.3.

Synes det er dyrt for en telefon, der blev introduceret for over 2 år siden - og da især når den har været brugt til demo. Kigger du blot i gigantens avis for næste uge, kan du se en nu Galaxy S'plus koster 1979. Og så plejer de ikke at være de billigste efter min opfattelse.
Det er korrekt, at den nyeste version Android er 2,3 , men det kan man selv opgradere gratis på nettet, så det må i ikke betale ekstra for.

Set i lyset af hvad der ellers er kommet på markedet de sidste par år(også fra samme producent) ville jeg ikke betale mere end 1000-1200 for en ny Galaxy S. Var det min søn, ville jeg nok låne ham de gryn der skal til for at få en nyere model, så han ikke står med en ny telefon, der allerede er 'old news' når han pakker den ud. Alternativt bede ham vente lidt til han har sparet lidt mere op................. men det er selvfølgelig heeeeeeelt umuligt i den alder :o)
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
-
Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr
Samsung BD-D8200N (dvb T2/C)
Sagem DTR94250TA HD
LG RH7500 & RH277H
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu