|
Samsung Galaxy S demopris? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhjorsal1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2012 kl. 11:10 |
Min lokale teleforhandler har en demo Samsung Galaxy S til salg til 1500,- og den pris syntes min søn umiddelbart ligger for højt, især efter lige at have læst at der nu kommer en Galaxy 3'er, hvad må han byde for sådan en ? og er den overhovedet egnet til en 13 årig dreng der gerne vil spille lidt på den også. Forhandleren sagde at den var opgraderet til Android 2.3.
|
|
![]() |
|
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes det er dyrt for en telefon, der blev introduceret for over 2 år siden - og da især når den har været brugt til demo. Kigger du blot i gigantens avis for næste uge, kan du se en nu Galaxy S'plus koster 1979. Og så plejer de ikke at være de billigste efter min opfattelse. Det er korrekt, at den nyeste version Android er 2,3 , men det kan man selv opgradere gratis på nettet, så det må i ikke betale ekstra for. Set i lyset af hvad der ellers er kommet på markedet de sidste par år(også fra samme producent) ville jeg ikke betale mere end 1000-1200 for en ny Galaxy S. Var det min søn, ville jeg nok låne ham de gryn der skal til for at få en nyere model, så han ikke står med en ny telefon, der allerede er 'old news' når han pakker den ud. Alternativt bede ham vente lidt til han har sparet lidt mere op................. men det er selvfølgelig heeeeeeelt umuligt i den alder :o) |
|
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |