|
Samsung Galaxy s2 fejl |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2013 kl. 22:20 |
Har lige fået fat i sådan en og efter opdatering af firmware, genstarter mobilen lige så snart jeg prøver at starte kamera app.
Hvis jeg prøver at installere andet kamera app, sker det samme. Alt andet virker ok. Nogen bud på hvad der er galt? |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du prøvet at lave en nulstilling af tlf??
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
yep og prøvet at være i programmer og gennemtvinge stop, rydde cache og intet af det virker.
virkede fint med gammel firmware. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Og du har prøvet at køre den tilbage til fabriksindstillinger ? Er der en gul trekant på skærmen når den starter op ?
Redigeret af Bassekat - 14-Juni-2013 kl. 23:10 |
|
![]() |
|
Jeg har prøvet flere gange at køre den tilbage til fabriksindstillinger, men er jo stadig samme nye firmware.
Ingen gul trekant, og alt andet kører fint, kun når jeg skal bruge kamera |
|
|
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Ok, så kan jeg ikke rigtig hjælpe. Måske er der fejl i den nyeste firmware ? Kender du andre der har den nyeste på S2´eren ?
|
|
![]() |
|
Jeg kender et par stykker som har en magen til men om de har sidste nye er ikke sikker.
Må høre dem i morgen og ellers må jeg se om jeg kan downgrade |
|
|
|
![]() |
|
Jeg leder lige efter en løsning til dig imens også
![]() |
|
![]() |
|
Så har jeg fået det til at køre.
Det viser sig at når det er android 2.3 og skal opdateres til jelly, skal man bruge Kies fra samsung, og derinde kunne jeg se at den havde installeret den forkerte version. Fik fat i nogen andre firmware, men så duttede mobil slet ikke. Fandt så en side som havde en guide til at få skidtet op igen, hentede 4.03uk, overførte via odin og derefter kører det nu. Kamera virker også. Nu prøver den at opdatere over wifi og så må jeg se om det spiller. Ellers ved jeg hvordan jeg får den tilbage til at kunne køre. |
|
|
|
![]() |
|
Fedt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |