recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Galaxy s2 fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Galaxy s2 fejl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Galaxy s2 fejl
    Sendt: 14-Juni-2013 kl. 22:20
Har lige fået fat i sådan en og efter opdatering af firmware, genstarter mobilen lige så snart jeg prøver at starte kamera app.
Hvis jeg prøver at installere andet kamera app, sker det samme.
Alt andet virker ok.

Nogen bud på hvad der er galt?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 22:51
har du prøvet at lave en nulstilling af tlf??
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 22:56
yep og prøvet at være i programmer og gennemtvinge stop, rydde cache og intet af det virker.

virkede fint med gammel firmware.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-August-2012
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

yep og prøvet at være i programmer og gennemtvinge stop, rydde cache og intet af det virker.

virkede fint med gammel firmware.

Og du har prøvet at køre den tilbage til fabriksindstillinger ?

Er der en gul trekant på skærmen når den starter op ?

Redigeret af Bassekat - 14-Juni-2013 kl. 23:10
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 23:27
Jeg har prøvet flere gange at køre den tilbage til fabriksindstillinger, men er jo stadig samme nye firmware.
Ingen gul trekant, og alt andet kører fint, kun når jeg skal bruge kamera
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 23:29

Jeg har prøvet flere gange at køre den tilbage til fabriksindstillinger, men er jo stadig samme nye firmware.
Ingen gul trekant, og alt andet kører fint, kun når jeg skal bruge kamera

Ok, så kan jeg ikke rigtig hjælpe.

Måske er der fejl i den nyeste firmware ?

Kender du andre der har den nyeste på S2´eren ?
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 23:31
Jeg kender et par stykker som har en magen til men om de har sidste nye er ikke sikker.
Må høre dem i morgen og ellers må jeg se om jeg kan downgrade
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 23:49

Jeg kender et par stykker som har en magen til men om de har sidste nye er ikke sikker.
Må høre dem i morgen og ellers må jeg se om jeg kan downgrade

Jeg leder lige efter en løsning til dig imens også Wink
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2013 kl. 08:38
Så har jeg fået det til at køre.

Det viser sig at når det er android 2.3 og skal opdateres til jelly, skal man bruge Kies fra samsung, og derinde kunne jeg se at den havde installeret den forkerte version.

Fik fat i nogen andre firmware, men så duttede mobil slet ikke.
Fandt så en side som havde en guide til at få skidtet op igen, hentede 4.03uk, overførte via odin og derefter kører det nu.
Kamera virker også.

Nu prøver den at opdatere over wifi og så må jeg se om det spiller.
Ellers ved jeg hvordan jeg får den tilbage til at kunne køre.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2013 kl. 03:29

Så har jeg fået det til at køre.

Det viser sig at når det er android 2.3 og skal opdateres til jelly, skal man bruge Kies fra samsung, og derinde kunne jeg se at den havde installeret den forkerte version.

Fik fat i nogen andre firmware, men så duttede mobil slet ikke.
Fandt så en side som havde en guide til at få skidtet op igen, hentede 4.03uk, overførte via odin og derefter kører det nu.
Kamera virker også.

Nu prøver den at opdatere over wifi og så må jeg se om det spiller.
Ellers ved jeg hvordan jeg får den tilbage til at kunne køre.

Fedt Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu