recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung galaxy s2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung galaxy s2

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 15:26
jeg kørte til det lokale tdc erhvervscenter de havde 1650mAh batteriet på lager.. det var godtnok noget dyrere.. men nu købte jeg det, så må vi se.
jeg foreslår ham at gendanne fra bunden, så må vi se om han har modet til det ;o)
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 15:50
glemte lige, er der en som kan skrive en step-by-step foolproof guide til hvordan han kan gendanne tlf.. og evt sikkerhedkopiere tlf. først.. og efter gendan får dataen retur?.
android er ikke lige min stærke side... og jeg skal ikke risikere at slette noget utilsigtet på den unge mands tlf Wink
Mvh

René
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 16:22
Skriv til SPAWN - han bestyrer Androids på arbejdet
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 16:27
jeg vil da os umiddelbart sige at en tlf der er 3-4 år gammel nok har en noget slidt batteri, min gamle iphone 3g havde da os mærkbart lavere batteritid efter 2 års brug. Os selvom den blev gendannet osv. Har dog en sgs3 nu.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 16:29
den er fra 23 marts 2012 altså lige knap et år (3/4 år skrev jeg tidligere.. ikke 3-4 år;o)
Mvh

René
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 16:32
ahhh beklager jeg ikke læste korrekt sorry rhsin
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 17:17
Min har samme problem efter opdatering til 4.1.2, desværre. Så skal også have den gendannet her en af dagene for at se om det hjælper. 

Hvis jeg bare lader den ligge uden bruge den, så her efter opdateringen har den brugt 15-17% batteri på en time og det er selvom jeg har slået strømbesparelse til. Den er 2 år nu, men var ikke et problem ved 4.1.1.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Skriv til SPAWN - han bestyrer Androids på arbejdet

Desværre ikke, vi tillader kun iOS devices på jobbet, så det er kun dem vi bestyrer - alt Android er for "egen regning"
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 09:11
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

glemte lige, er der en som kan skrive en step-by-step foolproof guide til hvordan han kan gendanne tlf.. og evt sikkerhedkopiere tlf. først.. og efter gendan får dataen retur?.
android er ikke lige min stærke side... og jeg skal ikke risikere at slette noget utilsigtet på den unge mands tlf Wink

Synkronisere alle kontakter med hans gmail konto
Synkronisere alle aftaler med hans gmail konto
Overfør indhold fra billede mapperne til computeren

Hvis du tilslutter telefonen til computeren, vil telefonen blive vist som en usb enhed, her kan du blot overføre alt hvis du vil være på den sikre side.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 11:43
og hvordan gendanner jeg den så?, inde fra telefonmenuen?, eller skal der hentes ny software ned?
Mvh

René
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

og hvordan gendanner jeg den så?, inde fra telefonmenuen?, eller skal der hentes ny software ned?

Nej, gør følgende
Instillinger->Sikkerhedskopier og nulstil->Nulstil til fabriksindstillinger, huske at nulstille alt, inklusiv lager, så du er sikker på at telefonen er som "fabriks-ny"
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 11:47
Husk også lige at starte med at gå ind under indstillinger, sikkerhedskopiering/nulstilling, og vælg sikkerhedskopier data

Så laves der sikkerhedskopi af App data, wifi koder og andre indstillinger hos Google - efter telefonen er blevet nulstillet vil den i starguiden spørge om de vil restore fra Google, og det siger man selvfølgelig ja til, så går det næsten altsammen automatisk
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu