|
Samsung Galaxy S4 "fryser"? |
Besvar |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-August-2014 kl. 08:50 |
Hej.
Min kone har en Samsung Galaxy S4 og hun klager over at den på det seneste er begyndt at "fryse", sådan at man ikke kan gøre noget på den. Skærmen reagerer ikke, eller noget. Når så hendes alarm ringer, så virker den igen og man kan godt komme ind i indstillinger o.lign. Men hvad er det, som får den til det og hvad skal man gøre for at den virker normalt - hele tiden?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Noget tyder på at der er alt for mange Apps åbne uden at man ser det. Det er et lille problem, der skyldes brugeren og ikke enheden. Prøv at lave en såkaldt blød opstart. Altså hverken tilbage til fabriksfremstilling eller blot en genstart. Prøv at uploade den danske brugsanvisning og følg denne.
Findes problemerne fortsat, så afinstaller de nyeste Apps. Een af dem er måske årsagen. Prøv først det første forslag og lad mig høre. Redigeret af bentpetersson - 21-August-2014 kl. 18:01 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der kan Downloades et program der hedder Jobliste, man kan med det se hvilke programmer der kører, og med et tryk lukke dem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, jeg gemmer disse kommentarer til jeg får lejlighed til at arbejde med det. Hun har skiftet tilbage til sin iPhone 4 og vil vist gerne bruge sin iPhone 5s, hvis man kan få et simkort fra Lebara til denne, på samme Lebara konto som hun har nu - uden at hendes nuværende simkort lukkes ned. Altså sådan at hun i princippet kan skifte mellem iPhone 5s og Samsung Galaxy S4, som hun har lyst - på samme mobilnummer og samme Lebara konto.
Men hvis der er andre der har kommentarer til problemerne på Samsung'en er de hjerteligt velkommen, så jeg har nogle idéer og arbejde med, når jeg sætter mig ned med den og arbejder på det.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Thorvald - Hold "Home/Hjem" knappede nede nogle sekunder. så kommer der en liste over alle de programmer der har været startet (og som muligvis stadigvæk køre). Der kan du fjerne dem alle, eller enkeltvis. Og måske på den måde komme frem til en slags udelukkelsesmetode.
|
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øhhh hvis man har mulighed for at åbne flere apps som kan foresage at enheden fryser så er det sku da en fejl i enheden. Normalt bliver de ælste apps da lukket når ram er ved at slippe op dette gør den jo netop for at den ikke skal fryse ned?
Eller har jeg helt misforstået noget? |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme telefon og har også oplevet det samme problem på min telefon. Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at du har for mange åbne apps. Jeg benytter selv programmet "Advanced Task Killer", hvilket er sat til at lukke alle programmer der ikke bruges hver halve time. Men problemet kan også opstå hvis din kone har våde/fugtige fingre, så kan enheden finde på at reagere forkert. Derudover plejer det at afhjælpe problemet, hvis du blot slukker skærmen og så tænder den igen. Men hvis andre har forslag er i meget velkomne, da jeg ikke tror det har noget at gøre med antallet af apps. Hvor ofte oplever hun problemet? er det flere gange i timen eller kun nogle få gange i løbet af dagen?
Redigeret af Gooferen - 23-Oktober-2014 kl. 08:09 |
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken S4 model?
|
|
.....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |