|
Samsung Galazy S3 - første video af den nye tef? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-April-2012 kl. 11:38 |
||
http://www.mobilemag.com/2012/04/21/vietnamese-site-allegedly-gets-an-early-hands-on-with-the-samsung-galaxy-s-iii/
1400 mhz cpu 320 DPI display - amoled Ser spænnende ud
|
|||
Kavi
Bruger Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nyt 'gear' ser altid spændende ud.
Ville dog have ønsket, at de havde lavet en slags klap eller skydelåg over kameraets optik, så det ikke bliver ridset. Det er jo kun et plasticglas der sidder yderst :( Jeg har netop måtte smide 184 kr ud på res.dele til sådan en udskiftning....... det smadr-ærgerligt. |
|||
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|||
adamsen1986
Bruger Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er lidt skuffet over designet, der er intet nyt i det desværre.
Har selv en Galaxy SII i dag og den holder jeg mig til lidt endnu. |
|||
adamsen1986
Bruger Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
efter jeg har kigget lidt forskellige billeder så synes jeg desv den er ALT for stor :(
4.8 er alt for meget til en mobil... 4.3 kan lige gå.. så jeg må nok desv springe over...
|
|||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den er stor, men f**k det, jeg skal have en!!
|
|||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg synes nu egentlig den ser fin ud - man skal kunne fornemme/se hvilken model-serie den hører sammen med. Dog er jeg ved at være godt træt at anonyme brugere som absolut skal kommentere på en Android/windows phone nyhed når det absolut skinner igennem at de er iOS fanboys - eller sheeps som nogle kalder dem. Hvorfor kan de ikke holde sig langt væk når de har en rådden holdning? "Opinions are like assholes. Everybody has them and most are shitty".. |
|||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg havde håbet, at de ville ændre designet så den så helt anderledes ud, f.eks. som her:
Eller... Redigeret af kskruger - 03-Maj-2012 kl. 21:51 |
|||
Kavi
Funktioner
Tak(0)
|
||
Æblefolket har deres religion.......... og lad dem endelig havde den i fred. Blot husk, at enhver religion har sine missionærer såvel som sine konvertitter Prøv blot at læse disse få svar jeg fik på mit indlæg i denne tråd - de har jo ikke noget at ha' det i - på den måde bliver det bare lidt go' værkstedshumor |
|||
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|||
Kavi
Funktioner
Tak(0)
|
||
-
|||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen det er jo direkte tragikomisk Hvis ikke du har fundet en løsning, så gå ind i din telefon og find tilbehør-menuen. Derefter går du ind og tjekker om tastaturet er installeret med det danske qwerty-layout. Det lyder som det samme problem man har på et almindeligt tastatur og man har slået indstillingerne over til US-layout.
|
|||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
||
True
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |