|
Samsung Galazy S3 - første video af den nye tef? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Kavi
Bruger Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min konkylie er den første S'er, kaldet GT i9000 ........ tror den har lidt flere problemer end dens efterfølgere. Men hellere være 10% forældet end skulle oplade sin tlf hver dag |
|
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde en samsung GS2 den var kææææmpe da jeg kom fra iphone, så fik damen GS3 den var jo endnu mere HUGE, nu har jeg købt Note 2 og den er bare sindssyg, og lækker ;) im so happy, men nu melder de allerede om en samsung galaxy s4
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |