|
Samsung: HBO applikation Status på hvornår appl. k |
Besvar |
Forfatter | |
mich61
Guld medlem Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-December-2012 kl. 15:39 |
Fra Samsung facebook: "E-serie-fjernsyn: får appen i løbet af den næste uge, da den er færdig, kvalitetstestet og godkendt. D-serie-fjernsyn: appen er under vores kvalitetstest. Finder vi ingen fejl som skal udbedres, så bliver den også sluppet hurtigst muligt, men det er nok først på den anden side af nytår. BD-afspillere (både D- og E-serier): har en lidt længere udsigt, da de endnu ikke er klar til kvalitetstest. Muligvis januar/februar, men den tidsramme er meget løs, da det er alt for tidligt til at kunne give en fastlagt ramme." Så ved vi hvad vi har at holde os til |
|
Egil Brustuen
Ny bruger Oprettet: 22-December-2012 Sted: Norway Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
HBO-appen var tilgjengelig på min ES6715 fra i går kveld!
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yeps har haft min i ca 2 uger nu på ES8005
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Egil Brustuen
Ny bruger Oprettet: 22-December-2012 Sted: Norway Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
App til 7,8 og 9-serien var vel på plass fra starten?
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
den er i hverfal ikke kommet i nu til ES5505 modelen
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
mich61
Funktioner
Tak(0)
|
Samsung 2011 model6 har nu fået HBO applikation ue40d6505 for mit vedkommendre, har blot problem med at binde enhenden sammen med kontoen |
|
mich61
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser ud til at man skal værre logget ind på sin Samsungkonto, inden man opretter sin enhed til sing HBO konto, så kører det, umidelbart ser det godt udpå trods af 6 modellen ikke skulle have adaptive streaming, det var det, som gjorde, at Netflix ikke kom på 6 modellerne fra 2011
|
|
mojito
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der kan spole for det virker ikke hos mig! Køre med et Samsung 2011 serie 8 tv
|
|
mich61
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, jeg kan heller ikke spole
|
|
mojito
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået at vide af Hbo, at arbejder på spole problemet. Spændende hvor længe der går før det virker..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |