|
Samsung HDD med browser? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
minmax ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2012 kl. 22:46 |
Hej,
Jeg overvejer en samsung bluray med HDD. I flere modeller kan jeg se, at der er WIFI og APPS, men jeg kan ikke finde helt klart ud af, om der også er en http browser, som det er tilfældet i flere 2012 modeller af deres TV. Hvis nogen kan afklare min tvivl, vil det være dejligt. |
|
![]() |
|
NitroBlast ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Browserne i Smart-TV og diverse tunere er generelt ringe, og kan endnu ikke bruges som en reel erstatning til computeren. Blandt andet er afvikling af dynamisk indhold (scripts, flash mv.) enten slet ikke muligt, eller også fungerer det meget ringe.
|
|
Lurer rundt
![]() Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |