|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bla Blasen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 23:09 |
Har fundet "Samsung - Home Cinema 5.1 HT-TXQ120R, 1000 RMS Wat..." til 5k på nettet. Er dette ok til prisen ? Eller bør man vente (spare lidt mere) og købe fx. "Onkyo TX-SR706 + SAT10 + SUB10 sampak" til 11k? Havde/har ikke lige 10-11k + det løse hvor der står surround på lige nu |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Til et alt-i-et sæt at være, så gør det samsung sæt, det udmærket, har selv ejet et. Men har for nyligt skiftet det ud med en seperat forstærker og højtalere fra monitor audio. Man får mere 0g bedre lyd, ved købe delene seperat, så jeg kan kun anbefale at spare lidt mere op, og så købe seperat, det bliver sikkert også den billigste løsning i den sidste ende.
![]() |
|
![]() |
|
Jhones ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Hej Jeg har dette sorround anlæg og er meget tilfreds med det |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Goddag Bla
Jeg hørte sætter nede i Fona for nogle måneder siden, jeg har aldrig været fan er sådan nogle "billige" samlesæt, men jeg må indrømme, at det sæt gjorde det faktisk rigtigt, især til prisen. Så hvis du vil have noget surround idag, og du ikke har flere penge, så kan jeg sagtens anbefale sættet. Men som du selv nævner, så ville jeg hellere bruge pengene på en god receiver (fx. Onkyo 606) også købe et par fronter. Så overskrider du måske dit budget med et par tusind, men så har du også et rigtig fedt stereo-setup. Men igen, det er jo helt op til dig. /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Playstation 3, Panasonic, CSN-Custom Cables, Nordost, Supra |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |