|
Samsung HT-ES4200 vs HW-E551 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2012 kl. 17:06 |
Hej alle og glædelig jul
![]() Har kig på et nyt Samsung tv og vil prøve at købe lidt bedre lyd dertil, jeg plejer kun at have tv lyden. Jeg har kig på disse 2 http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/home-theatre/home-theatre-system/HW-E551/XE http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/home-theatre/home-theatre-system/HT-ES4200/XE Hvilken vil i gætte på giver den bedste lyd? Den ene kommer med trådløs subwoofer, er det noget der virker eller er det noget bras? Mvh Jakob
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19869 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg undskylder på forhånd, hvis du føler dig trådt over tæerne!
Begge vil være fra "generende ringe", til "halvdårligt". Hvis design er så vigtigt og lyden nærmest ligegyldig, så tag den der er pænest. Er lyden bare nogenlunde vigtig, så går du en stor bue udenom sådanne systemer. Alene det at den sidste reklamerer med 500W forstærkereffekt og kun trækker 127W fra lysnettet er i mine øjne nok. Hvordan kan de trylle 5 gange så meget effekt ud af højttalerudgangene i forhold til den effekt der trækkes fra nettet? Klaus |
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Hej Klaus
Jeg er totalt på bar bund hvad gælder alt med lyd at gøre. Har du nogle forslag til bedre lyd til omkring de 2500,- Har kigget mest på 2.1 systemer, men er da også lige faldet over dette 5.1 http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/AVX390/onkyo-5-1-hjemmebio-avx-390-receiver-5-1-hojttalere som er på tilbud, men ved ikke om det nemt kobles sammen med tv, xbox, dvd afspiller??
Redigeret af Jesna - 26-December-2012 kl. 19:57 |
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19869 |
For 2500 kroner i fuld surround får du ikke noget der er noget værd.
Du skal ud på brugtmarkedet, hvis du vil have value for money. Klaus |
|
![]() |
|
Hej og tak for svarenene
Tror jeg venter lidt med at købe noget indtil jeg er mere sikker på hvad mit behov er :) /Jakob
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |