|
Samsung HT-ES6600 og UE46D8005YU |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hni1967 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2012 kl. 13:24 |
Hej Alle!Jeg har til mit TV "UE46D8005YU" købt en Blu-ray afspiller "HT-ES6600" Der er fin lyd når jeg afspiller en skive eller henter fra min NAS. Jeg kan bare ikke få lyd ud af HT-ES6600 når jeg vil se TV. ![]() TV og HT-ES6600 er forbundet med HDMI "1,4" kabel. Ser jeg TV og tænder for HT-ES6600 så slukker lyden på Tv'et. Bugte det ikke være nok med et HDMI kabel eller skal jeg til at forbinde de to dele med et optisk kabel. Hmm. nogen der har et forslag?????
|
|
--
Mvh. Hans Nikolajsen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du mener lyd via ARC.? Har du tilsluttet korrekt, det er HDMI 2 der har ARC, er der tilsluttet korrekt på 6600.?
|
|
![]() |
|
hni1967 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej!
Tak for hurtig svar. Jeg har smidt den i HDMI 1. Jeg kigge lige i manualet, det havde jeg selvfølgelig ikke lige tænkt på. Du har ret, der står ARC ud for HDMI 2 Det vil jeg fluks prøve ![]() Tak for hjælpen! Godt nytår!
|
|
--
Mvh. Hans Nikolajsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |