recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung HT-P1200 "Play prohibited"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung HT-P1200 "Play prohibited"

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Autocadster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2008 kl. 03:48
Oprindeligt skrevet af Jhones Jhones skrev:

Jeg har også haft det samme problem med det anlæg da jeg fik det og igen da jeg købte SAMSUNGS TXQ 120 anlæg.

Jeg gør det at jeg læser filmen ind på computeren hvor der ligger følgende programmer ANY DVD og CLONEDVD2         http://www.slysoft.com/da/clonedvd.html

Og i Any dvd skal du fjerne afmærkningen i indstillinger hvor der står

gem CSS koder.

Når du så har indlæst dvd en så lukker du begge programmer.

Så skal du have fat i NERO RECODE og indlæse filmen og brænde den med laveste hastighed .

Det lykkes for mig  

Du er gud  Det virker perfekt, om end lidt besværligt... Takker for vejledning

Med venlig hilsen
Autocadster /2620
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2008 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af Autocadster Autocadster skrev:

For mig lyder det som piratkopier du har gang i ?

Dette er slet ikke tilladt, at diskutere på dette forum!!!!

Det er muligt det lyder sådan for dig, men her snakkes om sikkerhedskopierede dvd film...

[/QUOTE]

Hvorfor sætter du så sikkerhedskopierede i citationstegn ?

Men du må heller ikke bryde kopisikringen for at lave "sikkerhedskopier" til at afspille i din normale afspiller. Åndsvag lov men sådan er den .
[/QUOTE]

Hvilke snedige argumenter skulle der være for at 'sikkerhedskopiere' sine DVDfilm og sin musik?? De koster jo ikke en hat at generhverve sig. Det er piratkopiering/tyveri og det er noget forbandet svineri  Intet mindre. Loven er faktisk ikke spor åndsvag. Der er ingen grund til at skulle kopiere et medie med ophavsret.

Iøvrigt er det i særdeleshed usselt at læse om folk med hifi-gear for over 30-50K sidde og piratkopiere film. Så bør man nok have råd til at købe en skive eller to.

Jeg er ikke ude i et korstog her, for slaget er jo tabt på forhånd, men det der foreslås er ikke tilladt og opfordring til ulovligheder bør ikke finde sted i dette forum.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
jesperbv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-April-2008
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2008 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af Autocadster Autocadster skrev:

For mig lyder det som piratkopier du har gang i ?

Dette er slet ikke tilladt, at diskutere på dette forum!!!!

Det er muligt det lyder sådan for dig, men her snakkes om sikkerhedskopierede dvd film...

Hvorfor sætter du så sikkerhedskopierede i citationstegn ?

Men du må heller ikke bryde kopisikringen for at lave "sikkerhedskopier" til at afspille i din normale afspiller. Åndsvag lov men sådan er den .
[/QUOTE]

Hvilke snedige argumenter skulle der være for at 'sikkerhedskopiere' sine DVDfilm og sin musik?? De koster jo ikke en hat at generhverve sig. Det er piratkopiering/tyveri og det er noget forbandet svineri  Intet mindre. Loven er faktisk ikke spor åndsvag. Der er ingen grund til at skulle kopiere et medie med ophavsret.

Iøvrigt er det i særdeleshed usselt at læse om folk med hifi-gear for over 30-50K sidde og piratkopiere film. Så bør man nok have råd til at købe en skive eller to.

Jeg er ikke ude i et korstog her, for slaget er jo tabt på forhånd, men det der foreslås er ikke tilladt og opfordring til ulovligheder bør ikke finde sted i dette forum.

[/QUOTE]

HØRT!

Personligt ser jeg gerne at al snak om at få kopier (uanset grunden til at tage kopien) til at virke ved at bryde kopisikringen bør forbydes/fjernes fra dette forum. Gør dog tingene rigtigt! ...der er sgu' lidt for meget Silvan/jydekrog/gør-det-selv/snyd-i-skat-før-din-nabo-gør-de t over det her!

Hele dette site er dedikeret til at opnå det optimale billede og lyd, men gratisterne/piraterne ikke engang betale et par hundrede kroner til dem der har skabt de billeder/den lyd de bruger formuer på at optimere på - det er godt nok dobbeltmoral der vil noget! Skam jer!

(...og lad være med at sig at det er sikkerhedskopier - så dumme tror jeg ikke der er noget der er på dette forum der er!)

Tak for et fedt site/forum ellers!

Gear:
Samsung LE46F86
Onkyo TX-SR605
PS3 (White)
Samsung DVD-1080P7
Samsung DVD-SH853
JBL+Kramer speakers
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2008 kl. 10:39
Nu kunne det jo tænkes, at manden rent faktisk ville tage en sikkerheds kopi, af sine dyrt indkøbte skiver, og ikke var klar over at han ikke måtte det (hvis han bryder en kopibeskyttelse) - Det er der faktisk rigtigt mange der ikke ved - Men tyv tror hver mand stjæler, så naturligvis skal han da svines til.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2008 kl. 11:31

Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Nu kunne det jo tænkes, at manden rent faktisk ville tage en sikkerheds kopi, af sine dyrt indkøbte skiver, og ikke var klar over at han ikke måtte det (hvis han bryder en kopibeskyttelse) - Det er der faktisk rigtigt mange der ikke ved - Men tyv tror hver mand stjæler, så naturligvis skal han da svines til.

Hvis man ikke ved eller har hørt om, at man ikke må piratkopiere film, har man sgu ikke boet på denne klode i de sidste 10 år, så den der kan du godt droppe. Så de der lamme undskyldninger og "tyv tror hver mand stjæler"-pjattet kan du gå på Arto med. Det er fortrinsvis voksne mennesker der skriver her.

...på den anden side må du nok hellere holde dig væk fra Arto

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu