|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
Hey! Jeg har et Samsung HT-TP33 surround anlæg, som på nogen måder minder lidt om HT-P1200 modellen (DOG IKKE LYDMÆSSIGT) Jeg har prøvet at smide en Amitech 200GB USB Harddisk i anlæggets port. På den måde virker MP3 filer helt fint. Jeg har så prøvet at ligge nogle AVI filer og VMA filer hen på den, men når jeg tilslutter den, skriver den bare 'NO FILE' Så hos mig virker det ikke umiddelbart, men jeg vil meget gerne høre hvis det lykkedes for nogen. Held & Lykke herfra |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
mogwai ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-April-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
hvad med mpeg filer ? er nok mere realistisk der virker :)
|
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Godt spørgsmål med en ekstern HD, men mon ikke. Den tager fint min 5 gb usb stick. Ved ikke om der er forskel på det signal den sender i forhold til en HD? Har desværre ikke en så kan ikke afprøve det. Jeg fik tilbudt et vægophæng i Ilum til 399,- til anlægget hvis nogen mangler sådan et. |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
Morten_T ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
overvejer også dette anlæg. hvor mange ku være int. i et sådan væg beslg
og er der nogen som har købt det orginale ? jeg har nemlig mulighed for at lave det på arbejde da jeg arbejder mede cnc programerning i dagligdagen.. hvis der er flere som ku være int. så skal jeg bare ha fat i mål også ka jeg lave det lige som i vil ha det i det matriale i vil ha det.. desværre ikke brøstede stål og kobber. men eller næsten hvad hjertet begære :) hvis der nogen i eller omkring skive som har omtalte anlæg og ku være int. i et sådan vægbeslag høre jeg gerne fra jeg. så vi kan få taget mål og til at teste de første demoer modeler af beslaget på ... så må vi finde ud af i evt ka få en af den færdige udgave som tak for hjælpen :) og hvis jeg frøst for lavet beslaget engang ka vi komme frem til en meget mere overkommerlig pris end de 400 samsung vil ha ;) Morten Ps. Tsunde du må gerne prøve og kontakte mig på msn se min profil.... Redigeret af Morten_T - 02-August-2006 kl. 17:42 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Fik fortalt i EXPERT,at væg beslaget er GRATIS-man oplyser bare serienummeret på anlægget til SAMSUNG DK efter køb,så sender de fluks 1 stk. beslag UDEN beregning,så.... |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Morten_T ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
pis nu troede jeg lige jeg havde fundet min vej til millionerne :P ;) |
|
![]() |
|
Tracebuzta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Ang. vægbeslag: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13988& PN=1 |
|
![]() |
|
Tosse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej. Nogen der har haft problemer med at koble en Extern Harddisk til P1200??? Jeg tilsluttede min harddsik til anlæget med MP3 Filer, men den skiver "No file". Format systemet på harddisken (FAT el. NTFS) skulle vel være ligemeget eller hvad??? |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
• Enheder, der bruger NTFS-filsystem, understøttes ikke. (Kun FAT-filsystem er understøttet.) se side 34 i manualen. |
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Der er efterhånden mange P1200-tråde til trods for det er et ældre system. Med den popularitet er det næsten før man kan gøre sig forhåbninger om et fælleskøb af TXQ'en når den kommer
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |