recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung HT-TXQ120
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung HT-TXQ120

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tommy_DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung HT-TXQ120
    Sendt: 29-April-2009 kl. 20:06

Hej.

Der var på et tidspunkt en del der havde problemer med dette anlæg.

Jeg er lidt nysgerrig om nogen stadig oplever problemer med anlæget, eller om nogen har været så heldig at få fejlene rettet..

Det var bla. afspilning af dvd'er samt stavefejl i display ved afspilning af radio.

Mit havde nemlig problemer med at afspille originale dvd'er. Den frøs fast midt i det hele eller hakkede den.. Den var utrolig langsom om at loade en dvd..  Når jeg hørte radio så kunne den ikke stave stationsnavne korrekt, og slog man over på RT (Radiotext) så gik det helt galt..

Jeg har haft mit anlæg nu i knap 1½år.. i den tid har det været 2 gange til rep. så fik jeg det ombyttet til et helt nyt, men som havde samme fejl. Den har så været til rep. og nu er den igen til rep. for satdig samme fejl. Jeg har løbende opdateret min firmware efterhånden som samsung fik snøvlet sig færdig til at sende dem ud.. Men ingen af de opdateringer har hjulpet på mit problem.

Men til min store overraskelse så har samsung IGEN udsendt en ny firmware version 1.20D og den har skisme fixet mit problem med afspilning af originale dvd'er (Bla. Die Hard 4.0, Jul i gammel by, AC/DC live samt et par andre. AC/DC ville den før slet ikke spille) .. Dog så er der ikke rettet noget vedr. radio, og det er derfor jeg lige vil hører om der er nogen der har fået deres display til at stave rigtig.

Link til den nye formware er her http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsF ile.aspx?

M.V.H
Tommy
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:40
Hej.
Nå, men det ser ud til at købere af dette anlæg er tilfredse eller blot har valgt at leve med fejlene. Samsung har overfor mig erkendt at der er et problem med TXQ-120 og at de ikke har en løsning på problemet.. Samsung har derfor tilbudt at tage anlægget retur og kreditere mine penge, så det tilbud har jeg takket ja til, så nu er det leveret retur og jeg skal så på jagt efter noget andet.. Bare ikke samsung
M.V.H
Tommy
Til top
Midtjyden999 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Juni-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 12:50
Hej.
Jeg har også haft problemer med mit anlæg og har fået DVD-afspilleren udskiftet pga. billedet frøs.
Derudover er der også en fejl med at lyden forsvinder et 2 sekunder ca. hver ½ time.  Jeg har ikke opdateret med firmware. Kan det evt. afhjælpe denne fejl?

Redigeret af Midtjyden999 - 13-Juni-2009 kl. 12:50
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 16:27
Hej.
Nå, men så gik der IGEN kage i den.. Anlægget er sendt retur, men Samsung Nordic har valgt IKKE at kreditere mit anlæg, og har derfor brudt den aftale vi havde.. Jeg er dog så heldig at jeg har det på skrift at mit anlæg er sendt retur til kreditering godkendt af Samsung Nordic..

Jeg er godt gal i skralden lige nu at jeg er igang med at skrive hele denne historie ned og sender den til offentlig medier..

Syndes simpelthen at det er det værste jeg nogensinde har været ude for, at en importør tager slutkunden ved næsen på den måde..

Så fra idag af kommer der ikke flere samsung produkter inden for mit matrikkel og jeg fraråder alle som spørg mig om at købe samsung.

Det er en frækhed uden lige at hoppe fra en aftale som ligger på skrift
M.V.H
Tommy
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu