recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung HT-X810 Soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung HT-X810 Soundbar

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
quadrago Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 09:26
Henholdsvis PSU og optisk drev fejl. Samsung har ikke holdt det hemmeligt overfor forhandlerne, men garanteret at næste sending er uden fejl.
Til top
mandarinen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-November-2007
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 11:30

Hej Quadrago!

Det lyder jo voldsomt med 90%. Man må vel næsten antage at et produkt med så høj en fejlrate er tilbagetrukket?

Ved du om de forskellige sendinger kan identificeres ud fra f.eks. serienummer?

Til top
quadrago Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 20:57
Så vidt jeg kan antyde har fejlprocenten været meget svingende, men tilgengæld lokaliseret til indtil en bestemt forsendelse. Fejlen har vist sig out-of-the-box i alle tilfælde og med direkte ombytning i butikkerne. Alle sendinger fra september skulle så vidt vides være uden fejl.
Til top
Jones-4600 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-September-2008
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2008 kl. 23:57

Hej.

Jeg er gået hen og forelsket mig i Samsungs Soundbar HT-X810. Men læste at i sagde der var fundet fejl i den? Ved i noget om hvad for en fejl eller om det er udbedret?

Til top
chapper Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2008 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Jones-4600 Jones-4600 skrev:

Hej.

Jeg er gået hen og forelsket mig i Samsungs Soundbar HT-X810. Men læste at i sagde der var fundet fejl i den? Ved i noget om hvad for en fejl eller om det er udbedret?

Jeg kan ikke sige noget ondt om min soundbar.

Har nu prøvet at køre alt mulig tænkligt af film ( brændte dvd'er og cd'er) har afspillet kina film som ikke altid er de bedste, uden problemer. min æder og spille alt.

Desuden har jeg afspillet film via mit USB stik og der virker osse fint nok.

Lyden er fin og virker osse fint i vores ca 40 m3 store stue. har sub'en til at står et stykke væk og bassen lyder godt derfra hvor den står.

Sub'en har en dejlig blød bas og er ikke voldsom og overdøver alt andet fra filmen eller musikken.

Men husk at den kun er 2:1 og ikke 5:1, men før havde jeg et sony 5:1 anlæg og vil kun sige at det her er noget bedre til vores behov.  Syntes et lyden der i, lyder som alm. 5:1...

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu