|
Samsung HW-N960 soundbar uden baghøjttalere |
Besvar |
Forfatter | |
soren_b
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-September-2019 kl. 20:32 |
Hej
Jeg overvejer kraftigt at købe denne soundbar - Samsung HW-N960. Jeg har dog ikke på nogen mulighed for at havde bag højttalerne hængende så dem påtænker jeg at undlade i opsætningen. Er der nogen som har gjort det samme? Hvad tænker i? Alternativ kunne være en Sony HT-ST5000. Den skyder bare ikke lyden til siden så jeg tænker at Samsung vil være bedste Gode indput modtages gerne \Søren
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke der kan bruges 5.1, så er der jo ingen grund til at anskaffe andet end noget 2.1- 3.1.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
soren_b
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil gerne i noget atmos med virtuelle højttalere Jeg er udemærket klar over at lyden ikke når min kælder bio med 7.2.4 med loft hængte højttalere lav. Men dette er til når jeg ikke kommer i kælderen \Søren
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |