recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung i 10.000 kr. klassen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung i 10.000 kr. klassen

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Status: Offline
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hdtv4u Hdtv4u skrev:

Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Hej!

Har du overvejet den nye SHARP XD1E-FULL HD 1080P- 37"?

Klart bedre køb end noget SAMSUNG.......efter MIN(og mange andres)mening.

Der er ovenikøbet et FÆLLESKØB på vej på den,måske den nærmer sig dit budget her.

lrev

Utrolig... Manden spørger altså om "SAMSUNG" i 10.000 kr. klassen, har du overhovedet læst overskriften? Ligeså snart der står samsung på overskriften, er der nogle, som kommer ind og bidrager med deres standard kommentar: "Køb alt andet end samsung", og det er lige meget hvad man spørger om. Er det kun mig, der synes det er trættende?

Jeg kan HELT tilslutte mig din kommentar og jeg er også ved at være TRÆT..!!!

Det er sq det samme hver gang!!!

Jamen så sov lidt.... han skriver da osse sådan her ... og det er ikke samsung vel

"Jeg har også kigget på 37WL66Z som også er interessant da mange anbefaler det, men Samsungs design trækker mest da anlægget er i samme stil. Jeg har dog forgæves forsøgt at finde ud af hvad forskellen er på: 37WL66Z / 37WL66ZS / 37WL66SG / 37WL66P? "

Personligt syntes jeg folk skal tage ned og se dem, og så kan folk jo vælge om de vil have noget pænt at se på (design) eller bedre billede med et andet f.eks pioneer, pana, philips. 

Jeg så 2 samsung i TC i kbh og der var osse pioneer+ panasonic+ philips ... og der kørte en blue-ray film .. og skærmene kørte 1080p dem der kunne og ellers 720p.  Så osse en alm dvd film på alle skærmene og jeg syntes ikke samsung var noget at prale af ..(sorry dette er  ikke benzin på bålet, det er min mening). Syntes man får vildt meget for pengene 9999,- gider ikke skrive hvilken for det kan i jo gætte selv.  I det hele taget var de lcd'er ikk godt nok til mig. Pånær den dyre philips den var ok...

Desuden passer designet meget fint i min smag på den til 9999,-

Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 10:34

men ellers find en biks hvor de har mange samsung modeller og så tager du den falder mest i din smag, men du ville sikkert få "pænere billede" hvis du ku se lidt bort fra samsung's design.

Det er bare min mening .. og hvorfor som du selv skriver

Men vil jeg kunne se, når jeg er vant til mit cheap-aas 27" Prosonic hvor jeg finder billedkvaliteten tilfredsstillende

Det skal jo holde nogle år og hvorfor ikke få mest ud af pengene

Det er bare ned i butikken og selv se tingene måske dropper du helt designet og går efter billedet.

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 10:38

Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

Jeg har endnu ikke set et Samsung TV der leverer en ordentlig billedekvalitet....

Men den tid den glæde

Det er sådan noget som det her... Totalt subjektiv og ukonstruktiv kommentar.. Jeg ville ALDRIG købe et tv som udover lilla slanger, grå plamager, grimt design og mange reflekser kræver at man nærmest er den lille tekniker mht break in og justeringer...

Ingen nævnt ingen glemt men tvet koster 9999 i TC... Jeg var selv inde og se det.. Endte med at købe et LE40R7 som ikke er perfekt men som opfylder de krav jeg stiller til et TV: Godt billede ( har linket til diverse tests) og et pænt design!!!

Bare lige det jeg ville sige....! (IGEN)

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 10:57
Enig med Pede8000

Mit R71b står også eminent godt..

Og jeg ville heller ikke gide at rode med breakin, og passe på hvergang ungerne så Bamse & kylling, så den gule kylling ikke brænder fast på skærmen :-)
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 12:31

Oprindeligt skrevet af MortenP MortenP skrev:

Enig med Pede8000

Mit R71b står også eminent godt..

Og jeg ville heller ikke gide at rode med breakin, og passe på hvergang ungerne så Bamse & kylling, så den gule kylling ikke brænder fast på skærmen :-)

Godt de ser bamse og kylling og ikke skal se fodbold så

Der blir jo bare sagt at der er bedre altanativer ikk'.         & nbsp;         & nbsp;          Læste desuden jeg i en tråd et sted at de aldrig havde fået nogle ind med indbrænding.

Men hensyn til at kører det lidt stille til/ell med omtanke, det er jo helt normalt i. Det anbefaler producenten osse!. Og hvorfor dog ikke bare følge det råd.. (det gør jeg ihvertfald da jeg vil have det optimale ud af mit tv).

Desuden hvad så når/hvis du køber en spritny bil ... Så skal den måske osse bare have fuld skrald ! ... Eller hva'    

Eller køber du bare en der er kørt rigtig godt , så du slipper for alt det bøvl de første tusind(e) kilometer ?

Det er jo kun for kundens eget bedste og får at få mest muligt glæde, man kan vælge at følge de simple anvisninger hvis man har lyst .

Redigeret af bulk - 19-Januar-2007 kl. 12:35
Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 12:42
Gider du uddybe det, du skriver med en spritny bil.
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 12:57
Bulk

som skrevet i anden tråd..

så fodbold igår.. der var OVERHOVEDET intet ghosting eller slør..

jeg har INGEN af de problemer som folk kalder LCD problemer.. jeg tror mere på dårligt signal.
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 13:36

Oprindeligt skrevet af jnvir jnvir skrev:

Gider du uddybe det, du skriver med en spritny bil.

en ny bil direkte fra fabrikken via importøren, en der ikke er kørt i, en der dufter ny, en du er den kommene lykkelige ejer af ... en spritny bil

Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 13:53

Oprindeligt skrevet af MortenP MortenP skrev:

Bulk

som skrevet i anden tråd..

så fodbold igår.. der var OVERHOVEDET intet ghosting eller slør..

jeg har INGEN af de problemer som folk kalder LCD problemer.. jeg tror mere på dårligt signal.

Jeg påstår ikke der er ghosting eller slør på samsungs.    Men den jeg selv har været ude og se på....  der stod de plasma modeller altså bare generalt bedre ...

Jeg så blue-ray film , og så dvd-film , og noget hjemmeoptaget tv fra min egen dvdoptager.

Og der var godt nok kun 2 samsung' + philips + pioneer + panasonic + toshiba ja det var vist de mærke .. som jeg alle kunne se selvsamme billede på, og personligt synes jeg ikke billedet på samsung var godt nok til mig, jeg fortryder ikke mit køb igår (panasonic) .. det står ligeså fantastisk her hos mig.

Jeg er overbevist om at hvis folk selv tropper op nede i butikken.. ja f.eks TC i kbh  (der købte jeg mit ihvertfald så det er ikke en reklame)... men det fede er at man kan se alle skærmene i aktion... og du kan selv tage dvd-film(ene) med  og så skiller du bare selv fårene fra flokken..    For der er jo ingen grund til ikke at købe det rigtige fra starten af vel?.

Desuden kan det jo være du får flyttet din kvalitets grænse, og overrasket over den forskel der er.. og finder en model ell andet mærke som er synligt flottere billed.   

Og jeg forstår altså godt at der er så mange der anbefaler PV60 for det er virkelig et suverent billedet til prisen,og der er ikke mange der når helt derop... Men pleasee tag ned og se med jeres egne øjne. Får de står der allesammen i skal bare lige ind af døren   

Har dog osse læst at mange ikke kan lide designet, men hos mig passer det perfekt... det matcher min reciever + dvdoptager.   

Redigeret af bulk - 19-Januar-2007 kl. 13:54
Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 14:21
Det var da en masse brugbare svar her er kommet.

Det optimale ville være (som alle skriver) at tage med i en butik med service og se dem alle sammen på én gang. Dette er dog noget svært da sådan en butik ikke findes i eller nær Aalborg. Og uden bil, bliver det hurtigt en dagstur, hvilket jeg desværre ikke har tid til i øjeblikket.

I skal i hvert fald have tak for jeres input.
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 14:36

Ja der findes vist for få af den slags butikker .   Er slet ikke kendt i Aalborg, men mon ikke der findes et par af de gode butikker ?.

Men sørg endelig får at du får fuld returret (14 dages), hvis du ikke er tilfreds med tv.     Jeg købte mit igår inde i Kbh, og de giver 14 dages fuldreturret så hvis man skulle fortryde/skuffet .. så kan jeg pakke denne 37" ned og komme ned og  få alle mine penge tilbage ell en anden model/mærke hvis det er det jeg vil.  Det kalder jeg god service

Redigeret af bulk - 19-Januar-2007 kl. 14:43
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 15:12
Når alt kommer til alt drejer det sig jo også blot om at finde det rigtige tv til en selv..

Jeg kiggede også meget design. Og der synes jeg Samsung's er forrygende.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu