recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung i 10.000 kr. klassen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung i 10.000 kr. klassen

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 15:24
Jeg er enig i, at Samsungs skærme er flotte.. desværre er pianolak ikke lige min stil, men flotte er de da. Men der er da andre der er lige så flotte - synes bare det er synd hvis Samsung sælger på design - de skulle da gerne sælge på kvalitet...

Men okay det er nok ligesom med folk der køber Peugeot, det er jo også pga. designet, da det er alment kendt at en Peugeot er kendt for hovedbrud og hyppige værkstedsbesøg.
Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

synes bare det er synd hvis Samsung sælger på design - de skulle da gerne sælge på kvalitet...

Det er svært at få det hele til det halve
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 16:02

Altså det at designet er gennemtænkt, udelukker jo ikke at det er et, om ikke ikke banebrydende, så dog ganske godt tv til pengene.. Jeg kunne godt tænke mig at de som siger at Samsungs skærme er ringe, evt linker til nogen anmeldelser hvor Samsung skraber bunden...

På forhånd tak!

Redigeret af Pede8000 - 19-Januar-2007 kl. 16:05
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 16:26
Jeg vil gerne lige pointere at jeg ikke siger Samsung er dårlige.. selv synes jeg billedet står ret godt på dem jeg har set, sammenlignet med dem de stod ved siden af (Sharp og Metz i Hifiklubben).

Min pointe var bare at man skulle kigge lidt på kvaliteten også. Der skulle da helst ikke være nogen tvivl om, at man da selvfølgelig tog det mere grimme TV med flottest billede frem for det ultra flotte TV med det dårligere billede... ellers er man da for overfladisk. Man vælger jo heller ikke kvinder for deres udseende, men for det indre. Ganske elemæntært.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 16:43

Hej Martin J.

Lige mine ord, syns bare der er en tendens til at hver gang der står Samsung i overskriften kommer der en stor flok PV60 ejere løbende og vil frelse alle uskyldige brugere for Samsungs forbandelser...

Jeg er udemærket klar over at PV60 har et bedre billede men der er altså andre overvejelser folk gør sig i forbindelse med TV køb.

Jeg var selv ved at købe PV60 men spejling fra vinduer gjorde det værdiløst i min lejlighed (eksempel)..

Martin skriver:

Man vælger jo heller ikke kvinder for deres udseende, men for det indre. Ganske elemæntært.

Meget god, meeeeen skifter du kvinde når der kommer noget bedre på makedet???

hehe!

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

syns bare der er en tendens til at hver gang der står Samsung i overskriften kommer der en stor flok PV60 ejere løbende og vil frelse alle uskyldige brugere for Samsungs forbandelser...

Jeg er udemærket klar over at PV60 har et bedre billede men der er altså andre overvejelser folk gør sig i forbindelse med TV køb.

Jamen det hele handler jo om at få diskuteret forskellige synspunkter. Det er vel derfor han skriver i forummet...

Og jeg mener helt seriøst ikke at de Samsung-modeller jeg har set viser et godt nok billede... Men det er klart at hvis man tager andre faktorer som genskind, burn-in, slanger, design, etc ind over så er der da plusser til Samsung.

Men jeg anfægter nu også kun billedekvaliteten.

Hvorvidt han vælger Samsung, Philips, Panny eller noget andet er jeg principielt fuldstændig ligeglad med. Jeg prøver (som sagt før) bare at udvide horisonten når folk kommer herind i den tro at man skal ha' et LCD fordi de har hørt det er det bedste

Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 17:53

Jeg ville ALDRIG købe et tv som udover lilla slanger, grå plamager, grimt design og mange reflekser kræver at man nærmest er den lille tekniker mht break in og justeringer...

Det mest sørgelige ved den kommentar er, at du taler udfra hvad andre har skrevet i forummet... Det lugter lidt af "hævn" mere end holdning

Redigeret af troelsit - 19-Januar-2007 kl. 17:54
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 17:59

.

Redigeret af bulk - 19-Januar-2007 kl. 18:16
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 19:04
Meget kan man sige om PV60'eren, men den er altså ikke decideret grim...
faktisk holder jeg mere og mere af designet jo mere jeg kigger på det.. nok
lidt ligesom med konen...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af troelsit troelsit skrev:

Jeg ville ALDRIG købe et tv som udover lilla slanger, grå plamager, grimt design og mange reflekser kræver at man nærmest er den lille tekniker mht break in og justeringer...

Det mest sørgelige ved den kommentar er, at du taler udfra hvad andre har skrevet i forummet... Det lugter lidt af "hævn" mere end holdning

hehe....det var ment som en provokation..

Måske burde det dog nævnes når I så varmt anbefaler pv60, eller hvad??

Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 19:14

Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Meget kan man sige om PV60'eren, men den er altså ikke decideret grim...
faktisk holder jeg mere og mere af designet jo mere jeg kigger på det.. nok
lidt ligesom med konen...

Er så ganske enig, jeg syntes osse den er fin..    Kunne ikke drømme om at få den i piano lak  .

Den passer perfekt pv60 til min reciever + dvd/hd optager

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 19:16
....og den er en SIKKER vinder ved enhver 80´er fest..

Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu