|
Samsung js8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2015 kl. 11:02 |
|
Hej Jeg er på udkig efter et nyt tv i stedet for min vt20.
Jeg har kig på samsung js8005 og panasonic cx700 men hælder mest til samsung på grund af software delen. Er der nogle der har den samsung model og hvad synes i om den. Er side belysning slemt. |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er bare større risiko for at du får et tv med clouding ved de side belyste modeller.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|
Blot til info så præsenteres de nye 2016-modeller i næste uge. Og 2015-modellerne vil blive solgt helt frem til foråret 2016, så der er lidt tid til at tygge på tingene.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 660 |
|
Er der ikke ulemper ved alle fjernsyn. Er der et andet samsung hvor der ikke er chance for clouding. Det skal ikke være plasma
|
||
![]() |
||
|
Ja har set de snart melder ud men har bare ikke lyst til at betale flere tusinde mere for en ny model når de nok har samme problemer som de gamle og billed kvaliteten nok ikke er forandret helt vildt på et år. Håber på jeg kan finde et godt januar tilbud
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
|
Det er (desværre) også næsten umuligt at købe i dag. Klaus |
||
![]() |
||
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
|
Korrekt. De produceres (heldigvis) ikke længere ![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
|
LOL......
Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Der er visse ting fra fortiden man skulle ha bibeholdt. Plasma, høflighed og nærvær er nogle af dem
![]() |
||
![]() |
||
Donkey87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2015 Status: Offline Point: 59 |
|
Og kvinderne burde blive i køkkenet.
|
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Der er også Oled, fra Lg. Her slipper du 100 % for Clouding. Softwaren fungere rigtig godt i de nyeste modeller med webos 2.0. Man kan så være uheldig med at få en model med lidt color cast eller Tint. Og så er de desværre og noget dyrere.
Redigeret af -claus- - 05-Januar-2016 kl. 08:20 |
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
|
Har købt samsungen og der er lidt clouding men ikke så slemt at det genere mig, heldigvis. Tak for hjælpen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |