|
Samsung JS9005 55" |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig Pilehave, det er LCD.
Jeg ønsker ikke at forsvare mit valg. Derimod fortæller jeg om dette TV i relation til de rigtig mange tests, der har været på JS9000/9005 i en række lande. Iøvrigt findes der sammenligninger i forbindelse med tests og selve modellen i forhold til OLED, så man kan blive oplyst om forskellen. Tør du iøvrigt købe et OLED, Pilehave? PS. Een af de mest oplysendende test er http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/js9000 Som Klaus DM engang har givet. Tak Klaus. Redigeret af bentpetersson - 17-November-2015 kl. 09:34 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
Ja, jeg tør godt købe OLED, men har desværre ikke råd. Men ville købe LG EG960 hvis jeg havde - desværre står mine vinduer i huset for en større udskiftning
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du ved vel at der er tilskud på 18k til hver voksen i husstanden for energibesparende renovering, og det går vinduer ind under. Og et OLED koster vist lige omkr 36k ![]() Redigeret af Kampus - 17-November-2015 kl. 10:20 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Ja Pilehave. Jeg ville også satse først på komfort og varmeforbrug. PS vi har reduceret forbruget fra 3500 l olie til nu ca 900 l årligt.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |