recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung JS9005 55"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung JS9005 55"

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 09:28
Helt enig Pilehave, det er LCD.

Jeg ønsker ikke at forsvare mit valg. Derimod fortæller jeg om dette TV i relation til de rigtig mange tests, der har været på JS9000/9005 i en række lande.
Iøvrigt findes der sammenligninger i forbindelse med tests og selve modellen i forhold til OLED, så man kan blive oplyst om forskellen.

Tør du iøvrigt købe et OLED, Pilehave?

PS.  Een af de mest oplysendende test er

http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/js9000

Som Klaus DM engang har givet. Tak Klaus.

Redigeret af bentpetersson - 17-November-2015 kl. 09:34
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Helt enig Pilehave, det er LCD.

Jeg ønsker ikke at forsvare mit valg. Derimod fortæller jeg om dette TV i relation til de rigtig mange tests, der har været på JS9000/9005 i en række lande.
Iøvrigt findes der sammenligninger i forbindelse med tests og selve modellen i forhold til OLED, så man kan blive oplyst om forskellen.

Tør du iøvrigt købe et OLED, Pilehave?

PS.  Een af de mest oplysendende test er

http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/js9000

Som Klaus DM engang har givet. Tak Klaus.

Ja, jeg tør godt købe OLED, men har desværre ikke råd. Men ville købe LG EG960 hvis jeg havde - desværre står mine vinduer i huset for en større udskiftning LOL
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Ja, jeg tør godt købe OLED, men har desværre ikke råd. Men ville købe LG EG960 hvis jeg havde - desværre står mine vinduer i huset for en større udskiftning LOL

Du ved vel at der er tilskud på 18k til hver voksen i husstanden for energibesparende renovering, og det går vinduer ind under. Og et OLED koster vist lige omkr 36k

Redigeret af Kampus - 17-November-2015 kl. 10:20
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 12:35
Ja Pilehave. Jeg ville også satse først på komfort og varmeforbrug. PS vi har reduceret forbruget fra 3500 l olie til nu ca 900 l årligt.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu