recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung J-serie: Problemer med undertekst via DLNA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung J-serie: Problemer med undertekst via DLNA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lillejorn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lillejorn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung J-serie: Problemer med undertekst via DLNA
    Sendt: 14-Juni-2015 kl. 16:10
Hej. Er der andre der har problemer med undertekster via DLNA på Samsungs 2015 J-serien? Har prøvet både srt og sub.
Via USB virker det fint.
Det er et UE40J5515.
Har snakket med Samsung men de kendte ikke umiddelbart til problemet.
Panasonic 42PX80
Sony RDR-HX750
Sony STR-DG510
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 16:45
Har aldrig fået det til at virke via dlna på samsung. Tror ikke det kan lade sig gøre.
/Peter
Til top
lillejorn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lillejorn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 16:54
Det virker fint på mine gamle Samsung TV (hhv. D-serien og H-serien), og det burde også virke på H-serien.
Panasonic 42PX80
Sony RDR-HX750
Sony STR-DG510
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 17:14
Det kan godt lade sig gøre. I hvert fald kan man i PLEX serveren indstille til at undertekster "brændes"  ind i billedet. Jeg kan så i praksis ikke bruge det, da min PC slet ikke er hurtig nok til at lave det on the fly, men der kommer undertekster på billedet når jeg streamer til en WDTV via dlna, selvom billedet så hakker. Hvis jeg slår det fra, kommer der ingen undertekster og de kan heller ikke vælges i WDTVs menu. Så hvis du har en hurtig PC som server kunne du overveje at prøve det af. Du skal bare bruge plex-serveren som er gratis.

Edit: Ovenstående er kun relevant hvis TVet ikke understøtter undertekster via dlna. Hvis det er din server der ikke understøtter undertekster ordentligt kan du også prøve serviio, den understøtter undertekster der ikke er brændt ind.

Redigeret af Trumle - 14-Juni-2015 kl. 18:05
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu