|
Samsung kanalvælger. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2016 kl. 14:51 |
Sidder med et Samsung TV i 8 serien fra 2014
På fjernbetjeningen kan man skifte programmer via tasterne 1,2,3,4….osv. eller vælge (P) programvælgeren knappen+/- og sidste mulighed knappen “Guide”. Når jeg vælger at skifte kanaler på knapperne 1,2.3….osv. er kanalerne Analog. Når jeg vælger (P) programvælgeren eller på Guiden knappen, er kanalerne Digitale. Rækkefølgen, på kanalerne, ikke den samme som på 1,2,3, knapperne, i forhold til hvis jeg vælger (P) eller Guide knappen! Nogen som kan forklare hvad jeg gør forkert. |
|
Morten
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At der er Analoge kanaler, er fordi der er lavet en søgning på både Analog og Digital, lav en ny søgning hvor der kun søges Digitalt, når det er gjort, så lav en om nummerering af kanalerne, så de ligger i den ønskede rækkefølge, så er kanalerne ens på både Ch List, nummertaster og guide. Det tager lidt tid, men mere enkelt end at lave en favorit liste. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Ok prøver, tak for svaret
![]() |
|
Morten
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har du You See.? Så kan det da være der skal ventes, det kunne tænkes at der vil ske ændringer i kanalerne når der lukkes for det Analoge i næste uge. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Har Waoo.
|
|
Morten
|
|
![]() |
|
OK, De har heller ikke af en eller anden grund tænkt sig at lukke for Analog. |
|
|
|
![]() |
|
Nej åbenbart ikke.
Men vender tilbage i morgen, da jeg først er i nærheden af TV'et til den tid. |
|
Morten
|
|
![]() |
|
Så lykkes det, godt nok en besværligt TV at indstille syntes jeg.
Men tak for hjælpen ![]() |
|
Morten
|
|
![]() |
|
Syntes ikke det er så besværligt, det er som skrevet den enkle måde at gøre det på. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |