recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung KS7005 eller hvad?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung KS7005 eller hvad?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peter BJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Juni-2009
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter BJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung KS7005 eller hvad?
    Sendt: 24-November-2016 kl. 17:24
Jeg har et vidunderligt Panasonic X10Y plasma, som jeg nok må indse står for en udskiftning.
Jeg synes det er en hårudrivende jungle at finde et nyt tv, nu om stunder.
I forsøget på at finde ud af hvad tv kan og hvad vi har brug for, er jeg indtil videre blevet lidt varm på et Samsung 49KS7005.

Mine krav er:

1. Når jeg skifter kanal, så skal den skifte kanal. (Vi har et billigt Philips i soveværelset, der skal bruge knapt et minut på at starte op, før fjernbetjeningen kan bruges. Endvidere tager det ca. 4-5 sekunder at skifte kanal. Det gider vi ikke.)

2. Jeg har Sonos playbar, som skal bruges til TV-lyd. Så når jeg slutter det til, skal tv'ets højttalere slå fra. Det gør det ikke på vores Pana, her har jeg været inde og lodde højttalerne af.

3. Skal automatisk kunne skifte over til HDMI (Chromecast) når der kommer signal på HDMI indgangen.

4. Mulighed for at sortere kanaler, så JEG bestemmer rækkefølgen. Uden først at skulle ind og vælge favorit liste.

TV'et skal max. være 49", da vi sidder ca. 2m. derfra.

5. Er der andre muligheder for fødder? Vores tv står på en bænk der er 60 cm. bred. Alternativet er en bredere bænk, da Samsungens fødder sidder for bredt.

6. Playbar'en skal monteres på VESA beslagene på tv'et, så playbaren sidder over tv'et. Det regner jeg ikke med bliver et problem?

Hvad skal jeg ellers være opmærksom på? 
Og findes der bedre alternativer til max. 7000kr.?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu