|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 29-September-2006 kl. 12:42 |
Vil gerne have mig et nyt tv, der hovedsagligt skal benyttes til at spille konsol på. Det skal være Samsung 32", men hvilken model anbefaler i?
Skal siges at tvét skal op at hænge på væggen, men det er jo bare et beslag man køber. De 32" er dog vigtige, samt at der er tale om en ny model. Redigeret af Locco - 29-September-2006 kl. 13:50 |
|
![]() |
|
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
Hmm.. jeg ville vælge måske at vente på den nye LE32M71 det gør jeg sådan lidt personligt.. måske ender det dog med at blive R71 grundet prisen. 8500 for en 32 samsung skærm er jo ret billig |
|
![]() |
|
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Og den nye kommer hvornår? og prisen? Noget jeg selv kan finde via?
|
|
![]() |
|
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
Både ja og nej. Den kan fås bla. hos laptops.dk prisen er ca. 13000 men de for den først på lager fra uge 40/41 eller vent, måske kommer den som fælleskøb. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar. Mere det at jeg ikke har det store kendskab til lcdér. Ville gerne vide forskellen på LE32M71 og R71. Nogen steder hvor man kan "sætte" dem op mod hinanden?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hnmm.. kort sagt. R72 er mellem klasse har 12,7 mill. farver og har et lækkert design. Personligt er jeg langsomt ved at ville spare de næsten 4500 kr fra m71 til r72 da begge ligger inde med et rigtig flot billed, efter min mening. har en kolega der har købt R72, for snart en lille md siden, og han har alm tdc kabel, uden selecter boks. og han siger at efter han først fik indstillet tvet har han et vildt flot billed, ville gerne havde det, og har selv set et flot billed på denne skærm.. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret
![]() Da jeg tydeligvis ikke har det store begreb om de tekniske fagudtryk osv. Vil jeg gerne høre mere på hvad og hvor forskellen ligger på de 2 modeler. LE-32R72 til 8.500,- og LE-32M71 til 13.000,- Udover designet, og denne fordobling af antalet af farver, må der næsten være mere, da prisforskellen jo er til at få øje på. Efter gennemsyn på deres hjemmeside (Samsung), kan jeg se en del til forskel, problemet er mere det at jeg ved sgu ikke lige hvad jeg skal gå så højt op i... Redigeret af Locco - 29-September-2006 kl. 21:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |