recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung, LCD eller Plasma ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung, LCD eller Plasma ??

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
cgroen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:

Jeg var i hifiklubben og der sagde de at hvis man fik et Samsung der larmede, kom Samsung hjem og lavede det hjemme hos en. Om det passer ved jeg ikke, men prøv at undersøge det.
Det sagde de også til mig Wink
Men, jeg er ikke sikker på jeg køber det der, jeg ved ikke om det er Samsung der generelt giver denne service, så det er uafhængigt af hvor man køber det ?
Til top
torpedo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2006
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 16:50

Jeg var i hifiklubben og der sagde de at hvis man fik et Samsung der larmede, kom Samsung hjem og lavede det hjemme hos en. Om det passer ved jeg ikke, men prøv at undersøge det.

Det er også meget nemt at sige for Hi-Fi Klubben, men Samsung har bare ikke bevist at de har en løsning på problemet - jeg tvivler også stærkt på at de kommer med en Dead

Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af torpedo torpedo skrev:

Det er også meget nemt at sige for Hi-Fi Klubben, men Samsung har bare ikke bevist at de har en løsning på problemet - jeg tvivler også stærkt på at de kommer med en Dead

Så købte jeg godt nok et andet. Det støjer da en del må man sigeConfused
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 17:32
Prøv at søg på 855er på forum, "tror nok" samsung kommer og sætter nogle plast dimser i hvis man skulle få et  tv med den fejl, det skulle hjælpe, sikker på nogle herinde kender mere til dette.

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af Datamax Datamax skrev:

Prøv at søg på 855er på forum, "tror nok" samsung kommer og sætter nogle plast dimser i hvis man skulle få et  tv med den fejl, det skulle hjælpe, sikker på nogle herinde kender mere til dette.

Det var lige nøjagtig det jeg hørte i hifiklubben
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 18:01
Støjen har åbenbart været afstedkommet af flere forskellige faktorer. Bla resonans i bagbeklædningen, som "dutterne" til dels løser. Men også støj fra strømforsyning/D-board/panel Confused Confused  Og det er IKKE løst . Men lige nu prøver Samsung Sverige efter sigende en helt ny løsning af, og så må vi se . .

Der er nogle tråde om emnet ovre på Flatpanels.dk  
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Sinnet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-August-2006
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 19:38
Jeg har snakket med Prestige og de siger bare at så længe det ikke støjer mere end at man kan overdøve det med volumen på 14, så kan de ikke gøre noget ved det
Til top
cgroen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2003
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 19:41
Nå ok,
så er der jo intet problem, blot ind med et svagt signal på audio indgangen til TV'et, og så op på 14 Wink
Det er dejlig "objektivt" med 14 på volumen som "målestok" for hvornår man kan klage.......

Redigeret af cgroen - 12-Januar-2010 kl. 19:42
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Sinnet Sinnet skrev:

Jeg har snakket med Prestige og de siger bare at så længe det ikke støjer mere end at man kan overdøve det med volumen på 14, så kan de ikke gøre noget ved det

- mener Samsungs mere officielle grænse er 30db
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Sinnet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 21:17
Ja 30db sagde ham service gutten også, men hvordan skal jeg lige måle det? Og det lader til at støjen er højest i mit sweet-spot, hvis jeg rykker lidt til siden bliver det næsten til at holde ud, men det er ikke holdbart at jeg skal sidde et bestemt sted for ikke at høre det.
Til top
Sinnet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2010 kl. 21:55
Nu har jeg testet lidt mere og støjen er værst når jeg sidder lige for og ændrer sig ikke om jeg sidder 3,5 eller 0,5 meter fra. Det er som om det kommer direkte ud fra skærmen. Hvis jeg derimod stiller mig lige for og rejser mig op, falder støjen til et helt acceptabelt niveau og larmer ikke mere end mit gamle LCD. Det samme gælder hvis jeg sætter mig lidt til siden, ca. en meter fra midten, så det er helt sikkert retningsbestemt buzz som jeg kan "flytte" væk fra mit sweet-spot ved at dreje tv'et på foden (det ser så pænt dumt ud men det virker..Indtil man sætter sig over hvor tv'et "peger" hen)
Men jeg må prøve at bytte det til et nyt, selvom det nok ikke hjælper, da jeg tror det er en desgin fejl i den model.

Redigeret af Sinnet - 12-Januar-2010 kl. 22:48
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2010 kl. 10:28
Hvis man påtænker, at købe en Samsung 50B850/855, så lav en klar aftale med ens forhandler, at kunne bytte tv'et hvis det støjer for meget. Samsung har PT. ikke nogle løsning på støj problemet, så det hjælper ikke at få en Samsung teknikker hjem og kigge på skærmen. Byt hellere skærmen, da det er muligt at få en skærm, hvor støjen ikke er et problem. 
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu