recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung, LCD eller Plasma ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung, LCD eller Plasma ??

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
cgroen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2010 kl. 11:09
Det var da et imponerende prisfald på 58" 855, f.eks hos shg er den nu DKK 17.200 (før godt 21.000) 
 hifi klubben skal da vist have justeret lidt...

Redigeret af cgroen - 15-Januar-2010 kl. 11:11
Til top
cgroen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:32
Så blev "dyret" hentet, den kunne lige præcis være i bagagerummet på bilen Big smile
Der er tilsyneladende ingen støj fra den, hvis jeg lægger øret til den i øverste højre hjørne, så kan jeg høre en svar summen, men intet når man sidder foran den!

Men, Grrrr, jeg købte Samsungs "Slim wall mount", men den understøtter kun op til 50", er der een her der kan fortælle mig hvor (og hvad det hedder) jeg kan få det rigtige der passer til 58" ?
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af cgroen cgroen skrev:

Så blev "dyret" hentet, den kunne lige præcis være i bagagerummet på bilen Big smile
Der er tilsyneladende ingen støj fra den, hvis jeg lægger øret til den i øverste højre hjørne, så kan jeg høre en svar summen, men intet når man sidder foran den!

Men, Grrrr, jeg købte Samsungs "Slim wall mount", men den understøtter kun op til 50", er der een her der kan fortælle mig hvor (og hvad det hedder) jeg kan få det rigtige der passer til 58" ?

Synes jeg har hørt noget om, at de har trukket den tilbage til 58"

Måske kan denne bruges? evt forhør dig hos HiFIKlubben.
Til top
cgroen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:54
hmm,
det er et VESA 400 x 600 mm så vidt jeg kan se der skal bruges, tror ikke helt den er stor nok.....
Til top
cgroen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 10:06
Et andet spørgsmål ang. 855 skærmen, på nogle (så vidt jeg husker) TV findes der en måde at sætte en "system adresse" på fjernbetjeningen, således at hvis man f.eks har to samsung skærme i umiddelbare nærhed, så vil den enes fjernbetjening ikke påvirke den anden skærm og omvendt.
Findes dette på Samsung ? Kan ikke hitte noget i manualen om det....

PS: iflg google er der ikke nogen muligheder for det, men man skal jo ikke tro alt hvad man læser på nettet Wink

Redigeret af cgroen - 23-Januar-2010 kl. 10:10
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu