recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE 32R72 B eller 32m61b
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE 32R72 B eller 32m61b

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Soma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2006
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE 32R72 B eller 32m61b
    Sendt: 16-April-2006 kl. 20:42

Hej alle

Er her nogen der kan komme med en kvalificeret sammenligning af disse to skærme på billede, funktioner, tilslutninger m.v.?

Hvad skal være begrundelsen for at vælge det ene frem for det andet?

Jeg har kun set m61b'eren og har også bestilt skærmen men det er bestemt også interessant med det fælleskøb det kører her på siden af den nye 32r72.

Umiddelbart synes jeg designet på m61b er pænest men det er jo en smagssag.

mvh soma

Til top
Nickname Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2006 kl. 21:00

Du må være nummer 27 der spørger om det.....

Har du prøvet at bruge søgefunktionen?

http://www.recordere.dk/forum/search_form.asp?FID=28

Til top
Soma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2006
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2006 kl. 21:06

Nu var det lige fordi der er en masse der hopper på det fælleskøb der er kørende. De kan have en begrundelse for at det netop bliver det samung tv.

Du (eller andre) behøver jo ikke svare på spørgsmålet hvis du ikke synes det er aktuelt eller føler dig generet heraf.

edit: Jeg har søgt på emnet tidligere men jeg synes ikke jeg kan finde et svar jeg kan bruge, hvilket måske er naturligt nok da det er de færreste der har set de nye modeller

Redigeret af Soma - 16-April-2006 kl. 21:09
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2006 kl. 10:32

Ok, jeg synes nu, at  jeg har fundet tonsvis af indlæg omkring dette tv.

Men her er grunden til, at jeg har valgt at købe dette tv (på fælleskøbet):

- Det har et rigtig godt billede med stor dybde.

- Har en god tuner-del. Dvs, der vises et godt tv-billede på skærmen

- Flot design (jeg synes, det er langt flottere end langt de fleste andre mærker på markedet)

- Helt igennem fornuftig pris

Der er lidt diskussion omkring M61 vs. R72. M61 er stadig Samsungs topmodel (indtil M71 kommer). Men teknisk set er de to skærme identiske. Der er dog den fordel ved M61'eren at man kan slå auto-brightness fra, således at skærmen ikke automatisk står og justerer lyset i billedet (kan måske ses som noget generende ved fx. talkshows osv). Dette kan man ikke umiddelbart i R72 modellen, men der er fundet en metode, hvormed man kan komme ind i service-menuen og slå det fra. Så jeg tror ikke, der er en store forskel på M61 og R72 mere. Og jeg synes faktisk at R72 (ikke R71 eller R75) er pænere end M61, men som du selv siger, så er det jo en smagssag.

Anders
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu