recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE22C451 2.400 kr. God nok eller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE22C451 2.400 kr. God nok eller?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE22C451 2.400 kr. God nok eller?
    Sendt: 24-Juni-2010 kl. 21:07

Hej

En i omgangskredsen skal have et DVB-T/C på 22-23" til sin campingvogn. 22-23" er, hvad der er plads til. DVB-C er, når skærmen via Yousee skal anvendes på et værelse i hjemmet uden for sæsonen.

Prisrammen er omkring de 2.000 kr. 

Det er så her, at jeg har fået øje på Samsung LE22C451, der efter navnet at dømme kunne være en videreudvkling af B450-serien, der i 32"-version blev testet udmærket.

Måske smitter det af på Samsung LE22C451. Wink

Nogen, der har haft lejlighed til at se denne skærm? Eller som selv har den?

Prisen ved Cinemagic.dk er 2.400 kr.

Bedre alternativer til denne skærm? De 2.400 kr. må antages at være max. til formålet.

For øvrigt - har Samsung fået styr på, at det ikke var muligt at sortere sine (favorit)-kanaler efter eget valg på nogle tidligere modeller?

Mvh. Jørgensen

Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2010 kl. 01:06
455'eren er på tilbud i Bilka i denne uge til 2499, så tag ud og se hvordan billedet ser ud.

Og nej, Samsung har kun rettet sorteringen af DVB-C kanaler på nogle af deres nyere modeller :(
(vi er nogle som har haft succes med at ændre dette i service-menuen - jeg skrev en vejledning til mig selv (!) i en eller anden tråd om kanalsortering her på recordere.dk)
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2010 kl. 07:38

Hej Michael9000

Tak for svaret. Det vil jeg gøre i eftermiddag.

Lidt uforståeligt, at Samsung ikke har styr på noget så elementært som kanalsortering. Jeg vil søge på din vejledning, hvis det ender ud med en Samsung-skærm.

Mvh. Jørgensen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu