|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kronhjort ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 20-Marts-2007 kl. 21:35 |
Hej! Det har med meget stor sansynlighed været mange posts om, om ikke lige dette tv, så et fra serien, men prøver alligevel... Jeg regner med at købe dette tv snarest og ville gerne lige høre kenderes råd http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=207772 Har I noget at sige om det? Noget jeg skal være klar over? Et andet tv jeg måske burde kigge lidt på? En fejl jeg skal være opmærksom på? Det skal bruges til analog tv, dvd og X360, hvis det hjælper... På forhånd tak |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Hejsa Kronhjort!! LCD-TV er ikke gode til analoge signaler, jeg har selv samme tv, dog i 40 tommer version.. Analoge sinaler fra stofa ser grumme ud!! Hvis du vil have LCD bør du investere i en digital reciever fra din tv-udbyder! Det ser rigtig godt ud... Har selv Samsung HD-Reciever fra Stofa og det spiller bare 100 %!!!! Ellers bliver du bare skuffet!! Fladskærme og i særdeleshed LCD er noget mere kræsne mht. signal!!! Kanon til DVD og fremragende til 360´eren!!!! Tag ned i en butik og se det med analogt signal, hvis det er muligt!! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Jeg har en 32 " er stadig meget meget glad for mit.
![]() |
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Jamen, jeg er også særdeles glad for mit!!!! Vil du ikke give mig ret i at der kræves et godt signal for at undgå skygger og pixelering (bedre signal end det der kræves til et CRT fx)???
![]() |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Kronhjort ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tak for de hurtige svar! Uh, så må jeg lige se en digital reciever overhovedet er tilgængeligt gennem den lokale antenneforening Har nemlig set det i funktion i Fona engang, selvom jeg er lidt usikker på om det ikke var en dvd, der blev vist, og ikke analog tv... |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Ja altså undskyld... Men jeg vil altså IKKE give dig ret i denne påstand. Men jeg valgte så heller ikke et Samsung LCD, da jeg så på "flade". |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |