Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
EmilG
Ny bruger
Oprettet: 06-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
|
Emne: Samsung LE32R72B hyler i stand-by mode Sendt: 16-April-2007 kl. 14:14 |
Jeg købte for et års tid siden et LE32R72B-tv, lige efter fælleskøbet herinde. TV'et har siden køb hylet som en skotsk sækkepibe, når det er i stand-by mode, men har ikke generet før nu, hvor det bliver nedgraderet til soveværelse-tv. Samsung selv mener ikke, at det er nok til reklamation. Jeg har købt TV'et hos ElGiganten.
Problemet er, at TV'et hyler så meget, at det er nødvendigt at slukke på stikkontakten, for at kunne sove.
Er der nogen af jer der ved hvor jeg står (forbrugerretsligt), eller som har haft erfaring med samme TV eller problem?
Vh
Redigeret af EmilG - 16-April-2007 kl. 14:22
|
 |
MigSelv
Ny bruger
Oprettet: 16-April-2007
Point: 2
|
Sendt: 16-April-2007 kl. 14:22 |
Jeg har nøjagtig samme problem derhjemme med flg. set-up: LE32R72B og Samsung DVD forbundet via HDMI.
Hvad har du tilsluttet til fjernsynet
|
 |
EmilG
Ny bruger
|
Sendt: 16-April-2007 kl. 14:25 |
MigSelv skrev:
Jeg har nøjagtig samme problem derhjemme med flg. set-up: LE32R72B og Samsung DVD forbundet via HDMI.
Hvad har du tilsluttet til fjernsynet |
Cambridge Audio DVD og Denon AVR. Tror du det er problemet? Har faktisk ikke tænkt over, at problemet kunne være et sådant.
|
 |
EmilG
Ny bruger
|
Sendt: 16-April-2007 kl. 14:29 |
EmilG skrev:
MigSelv skrev:
Hvad har du tilsluttet til fjernsynet | Cambridge Audio DVD og Denon AVR. Tror du det er problemet? Har faktisk ikke tænkt over, at problemet kunne være et sådant.
|
Det er ihvertfald ikke problemet hos mig - da jeg har haft alt frakoblet og prøvet. Pt. er kun Cambridge Audio DVD'en tilkoblet.
|
 |
EmilG
Ny bruger
|
Sendt: 16-April-2007 kl. 14:29 |
EmilG skrev:
EmilG skrev:
MigSelv skrev:
Hvad har du tilsluttet til fjernsynet | Cambridge Audio DVD og Denon AVR. Tror du det er problemet? Har faktisk ikke tænkt over, at problemet kunne være et sådant.
| Det er ihvertfald ikke problemet hos mig - da jeg u har haft alt frakoblet og prøvet. Pt. er kun Cambridge Audio DVD'en tilkoblet forresten - også via HDMI.
|
|
 |
MigSelv
Ny bruger
Oprettet: 16-April-2007
Point: 2
|
Sendt: 16-April-2007 kl. 14:30 |
Jeg har bemærket, at hvis DVD'en er tændt, mens TV'et er slukket, så hyler den ikke. Det er dog ikke testet grundigt.
Men irriterende, det er det 
|
 |
Kanee
Bruger
Oprettet: 04-August-2006
Point: 94
|
Sendt: 16-April-2007 kl. 14:41 |
Jeg har helt samme problem. Det er noget der altid har været der, men først er blevet rigtigt slemt her på det sidste. Jeg er ligeglad hvad de siger, det er simpelthen ikke godt nok.
|
 |
EmilG
Ny bruger
|
Sendt: 16-April-2007 kl. 15:37 |
Enig, problemet har taget til. I starten var der intet, men det er kommet lidt efter lidt! Har I forsøgt at kontakte forhandleren ang. problemet?
|
 |