|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tjodense ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 09-December-2008 kl. 20:58 |
Hej,
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Det kommer an på hvor du køber. Køber du paralel importeret, så er der bla. IKKE DVB C og der er nogle garenti spørgsmål. Hvorfor vil du købe et TV kun med MPEG2, så er det vel lige meget om der er DVB C tuner eller ej. Uden MPEG4 kan du ikke modtage HD kanaler. Det er jo det der er fedt. Jeg har lige haft købt et Samsung LE40A676, men det er også afleveret igen. Det havde godt nok DVB C tuner, men kunne ikke ændre rækkefølgen på de digitale kanaler, så det kunne ikke bruges efter vores mening. Så det blev afleveret retur. Nu har jeg et Sony 40W4500 og det er jeg bestimmt ikke ked af, tværtimod. Jeg synes faktisk at billede står bedre på Sony end på Samsung (TV billedet). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |