recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE40A558 DVB-C/T ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE40A558 DVB-C/T ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tjodense Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE40A558 DVB-C/T ?
    Sendt: 09-December-2008 kl. 20:58

Hej,
Jeg er skrub forvirret ang. et samsung tv - LE40A558.
Ved godt der kun er MPEG2 understøttelse, men inde på Samsungs hjemmeside står der at der både er DVB-T og DVB-C med Mpeg2.
Når jeg kigger rundt ved dem der sælger står der ved alle, at der kun er DVB-T.
Samsung's support "mener" der er dvb-c. Men synes de vakler lidt i svaret.
Er der en der ved det 100 %.

http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/spec.do?group=tvho meentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=tv& amp;model_cd=LE40A558P3CXXE&fullspec=F

vh Thomas J.

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2008 kl. 21:35

Det kommer an på hvor du køber.

Køber du paralel importeret, så er der bla. IKKE DVB C og der er nogle garenti spørgsmål.

Hvorfor vil du købe et TV kun med MPEG2, så er det vel lige meget om der er DVB C tuner eller ej. Uden MPEG4 kan du ikke modtage HD kanaler. Det er jo det der er fedt.

Jeg har lige haft købt et Samsung LE40A676, men det er også afleveret igen. Det havde godt nok DVB C tuner, men kunne ikke ændre rækkefølgen på de digitale kanaler, så det kunne ikke bruges efter vores mening. Så det blev afleveret retur. Nu har jeg et Sony 40W4500 og det er jeg bestimmt ikke ked af, tværtimod. Jeg synes faktisk at billede står bedre på Sony end på Samsung (TV billedet).

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu