|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 27-April-2009 kl. 21:58 |
Hejsa... Kan der siges noget godt om dette TV? Jeg skal blankt erkende at jeg nok mest er en plasma-gut, men designet er lækkert og prisen (små 7k) synes jeg også er fin. Så er det et 'ok' TV? Jeg har fundet en anmeldelse på www.hdtvorg.co.uk som skamroser det - top karakter på billede og meget høj samlet score. Men jeg vil gerne høre fra folk her.
Tak |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
6-Serien er én af Samsungs mest solgte serier, og et ok alternativ til f.eks. Panasonic i samme prisklasse. Billedet kan skam blive rigtig godt, og de øvrige aspekter er også helt godkendt af et tv til 7000 Kr. Hvis du er vant til Plasma-skærme, kan der ummidelbart være en kæmpe forskel i, hvordan billedet gengives. Det er derfor Alfa Omega, at du indstiller tv'et ordentlig, så det gengiver billedet så naturligt og korrekt som muligt, nøjagtig som en Plasma-skærm rent notorisk er kendt for. Dét du bliver præsenteret for ved standardindstillingerne, er ren fantasiland, og absolut ikke holdbart.
|
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Takker. Hvordan med bevægelse? Jeg er meget følsom over for alle skavanker der er i forbindelse med bevægelse: - Mindre detaljeringsgrad - Hakken - Artefakter Jeg har ladet mig fortælle at disse LCD skavanker er forbedret massivt over det sidste år? Hvordan klare dette TV det? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
et lcd er stadig et lcd, de er blevet bedre. Men hvis man regner med at få et billede som et plasma, så kan man godt tror om igen. Hvis man er vandt til et plasma billede, er det svært og vende sig til lcd.
De viser stadig et meget forskelligt billede. inden du vælger, prøv og tage en dvd under armen og få det vist på en lcd og plasma i samme prisklasse. De fleste tv er indstillet forkert, lcd har altid en fordel i butik med loftlys. Det kan hurtgt snyde men det giver stadig en ide om hvilket billede du synes er bedst. Redigeret af xcardman - 28-April-2009 kl. 08:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |