|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zutcorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Viby Sj,Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 07-Juli-2011 kl. 14:11 |
Hej,
elgiganten har LE-40D504 på udsalg i øjeblikket til 2999. Nogen der kender det - har ikke kunnet finde nogen anmeldelser på nettet... /zut
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
jeg har været i elgiganten for at købe sådan et tv men p.gr. af leverings problemer får man et LE-40d555 i stedet for. Og til prisen er det et udemærket køb, jeg har ikke fået kigget så meget på tv'et endnu men min umiddelbare oplevelse er at billedet står ganske udemærket med en fin kontrast i billedet. et fint tv til sommerhuset.
|
|
![]() |
|
zutcorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Viby Sj,Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
tak for feedback. Hælder mod at købe sådan et. 3000 er et ret skarp pris, selvom men for 800 mere kan får et mere moderne sony og for 1500 mere få et g20. Men sådan kan man jo blive ved!
|
|
![]() |
|
nemligja ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Sted: Kalundborg Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Jeg ville bruge de extra penge og få en G20.. Uden at have set det pågældende Samsung, så plejer deres billigste LCD ikke at være noget at sige hurra for, og i 2011 har Samsung næsten ikke nogle LCD på programmet
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19633 |
![]() |
Der er der er masser af LCD tv på programmet: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1298531750 Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
er såmænd ikke i tvivl om at skærmene til 4000 er væesntligt bedre. Og g20'eren til 4400 endnu bedre. Men de er også 33-50% dyrere.
Nå, jeg tror jeg vil køre en tur ud at kigge på den idag, og se hvad jeg syns.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg var i elgignaten idag. Billedet er ok, der er masser af features, og prisen er jo god. MEN, jeg blev enig med mig selv at jeg ikke kunne leve med den massive hakken der var på panoreringer og sidelæns ting. Jeg endte med at købe et Philips 42PFL5405H/12, som jeg fik til Demo prisen 3500. Det er nu på plads i spillebulen, og jeg er meget tilfreds!
|
|
![]() |
|
hestee ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Rigtig godt valg, netop 5405 har fået meget ros for sin lave inputlag, og velegner sig derfor rigtig godt til både konsol og pc brug.
Og så har den samtidig et kanon flot billede til prisen :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |