recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE-40M71B og digital modtagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE-40M71B og digital modtagelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
roer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE-40M71B og digital modtagelse
    Sendt: 06-Marts-2007 kl. 16:50

Hej

Jeg har forelsket mig i Samsungs LE-40M71B fladskærms-TV (som der bl.a. har været fælleskøb på her på forummet), men opdager til min overraskelse her kort før købet, at den ikke har indbygget digital tuner. Dvs. jeg skal købe en digital tuner ved siden af, og dermed have døjet med 2 fjernbetjeninger.

Er der nogen som helst udvej på dette problem (at jeg ønsker at kunne styre TV'et med 1 og kun 1 fjernbetjening) ? Kan fjernsynets fjernbetjeningen evt. kodes om til også at kunne håndtere kanalskiftene på den digitale tuner ?

Jeg vil som sagt meget gerne købe fjernsynet, hvorfor jeg ser meget frem til Jeres indspark på problemet

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 18:28

Det er med stor sansynlighed, at du IKKE kan betjene en DTT box med TV Remoten. PS: Har du kabel TV så kan der som udgangspunkt ikke bruges en DTT box, men DVB-C box.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
roer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 20:27

Hej

Jeg har ikke kabel-TV.

Kan I evt. foreslå en tilsvarende Samsung model, der har digital tuner ??

Til top
roer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 20:50
Jeg har selv kig på deres LE-40R73BD model, men det kan vi diskutere i en anden tråd
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu