|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
roer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 06-Marts-2007 kl. 20:53 |
Hej Som beskrevet i en anden tråd er jeg faldet for Samsung LE-40M71B, men den har desværre ikke indbygget digital tuner. Det har deres LE-40R73BD model derimod, og umiddelbart ser dens specifikationer meget ud som LE-40M71B Kan nogle herinde forklare forskellen mellem de 2 modeller ?? |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
LE-40M71B har kortlæser - usb - osv.. dvs lidt flere features.. Hvis du på tænker at købe LE-40R73BD skal du være opmærksom på at den ikke understøtter det danske (nordiske) undertekstningsformat, dvb subtiltling, som du kan læse mere om på digi-tv.dk Hvis jeg var dig ville jeg vente til April hvor samsung kommer med X8 serien som har digital tuner (dvbt) og understøtter dvb subtitling.. |
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Hvis du er til Samsung, så synes jeg du bør vælge N71 serien frem for M71 serien. Smooth Motion systemet, som er forskellen mellem de to skærme, er i den nuværende version ikke til megen lykke for tv kiggere. I forhold til R7 serien, så giver M71 og N71 et bedre billede, men jeg synes der findes en del andre skærme, som giver et betydeligt bedre billede til prisen end disse. Du kan eventuelt også kigge lidt på Samsungs skærme i de tre serier S8, R8 og M8. Læs mere her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1172565063 |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
curious george ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Gælder det også for den næste model i rækken LE-40R74BD, at den heller ikke understøtter dvb-subtitling ?
|
|
![]() |
|
individuel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Jeg er selv på udkigt efter SAMSUNG LE32R71W som jeg synes er uovertruffen i designet - i hvid Talte med Samsungs telefonsupport i går (det er meget let at ringe til dem). De oplyste at der ikke er nogle modeller på det danske marked pt. - og der heller ikke kommer nogen - så forstår ikke oplysningen ovenfor med X8 serien ??? På www.samsung.se kan man se en del modeller med digital tuner - men kun til det svenske marked. De kan ikke klare de danske undertekster (men godt de svenske, sagde supporten).............. |
|
Mvh.
Martin |
|
![]() |
|
roer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Jeg har besluttet at købe en LE40M73 fra Tyskland. Hvad betydning har det, hvorvidt danske undertekster er understøttet eller ej ?? |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Det betyder blot at der er en risiko for at danske undertekster ikke virker. Er du ligeglad med dette, har det ingen betydning.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvilke danske undertekster er der tale om ??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |