|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ujn2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 15-September-2007 kl. 14:19 |
Hej... Sidder med et LE 40M86 som hele tiden skifter tilbage til standardt indstillingerne. F.eks. hvis man spiller PS3 over HDMI og går ind og slår dynamisk kontrast fra - fra det er slået fra går der nu præcist 30 min så går skærmen i sort og vender tilbage til standard indstillingerne... Nogle som kender til dette problem og evt. en løsning på det? |
|
![]() |
|
CroCo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Det lyder måske som om du har en gammel firmware, prøv at se her http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40M86BD/Picture-Quality. php se under Video processing |
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Et lille longshot, men har du valgt shop eller home, da du tændte tv'et første gang?
Jeg prøvede at vælge SHOP, hvilket betød at tv'et valgte DYNAMIC billedmode hver gang det blev tændt, og nulstillede alle indstillinger... Ved ikke om det kan hjælpe, ellers er jeg blank... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |