|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
PalleS. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 16-Maj-2007 kl. 10:33 |
Hej Forum, Jeg har købt ovenstående tv. Ifølge samsung skulle der være indbygget digital tuner. Men hvordan virker dette?? Umiddelbart ser det ikke ud til at den digitale tuner virker. Nogle der ved hvordan man slår den til. Kan ikke finde ud af noget med manualen!! |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Da jeg så tvet hos Expert kom jeg ved et uheld til at trykke på en knap der så vidt jeg husker slog over på digital tuner.
Jeg mener knappen hed noget ala TV/DTT. |
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
digital tuner i et tv er ikke til tdc kabel-tv bare et tip fra mig
|
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Jeg fandt lige manualen på Samsungs hjemmeside.
På side 32 beskriver de detaljerne omkring digital TV. Jeg kan se at den føromtalte knap hedder TV/DTV ... |
|
![]() |
|
PalleS. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej Prinder, Jeg har prøvet at søge efter digitale kanaler som omtalt på side 32. Men den finder intet. Skal man have noget specielt kort eller noget andet for at se digitalt?? |
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
jeg skal lige være sikker på at du ikke har tdc kabel-tv eller parabol |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg får mit signal via den lokale antenneforening!
|
|
![]() |
|
![]() |
ok |
|
![]() |
|
![]() |
Nogle antenneforeninger sender DVB-T signaler på en bestemt frekvens. Spørg din antenneforening om de gør det. Se i øvrigt her: http://www.recordere.dk/faq/afmviewfaq.aspx?faqid=85 Redigeret af prinder - 16-Maj-2007 kl. 12:44 |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej hvordan er de almindlige analoge kanaler står de flotte ??? , er tæt på at købe en samsung hilsen agger |
|
![]() |
|
![]() |
Umiddelbart ja, super. Men ville dog gerne se de digitale!!!
|
|
![]() |
|
joso.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Du kan ikke umiddelbart regne med at der er nogen digitale kanaler fra en antenneforening. Har samme fjernsyn med Stofa igennem Århus antennefoening. Der er intet. Ikke hvad den selv kan finde ihvertfald. Men regnede jeg nu da heller ikke med. Du skal ha dig en UHF antenne. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |