recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE40M86BD/LE40M87BD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE40M86BD/LE40M87BD?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
night_hawk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE40M86BD/LE40M87BD?
    Sendt: 21-Maj-2007 kl. 23:04

Hej alle sammen

Jeg har tænk mig at købe et fladskærms tv hvor jeg er lidt fremtidssikret, hvis man altså kan være det, og har fundet frem til et Samsung tv. Jeg har søgt lidt på nettet og set en del poster igennem på dette meget brugbare og informative forum, men der er dog stadig noget jeg er i tvivl om så derfor dette emne.

Hvad er forskellen på:

LE40M86BD @ 13.953 kr ved Getmore ex. fragt
LE40M87BD @ 13.443 kr ved Getmore ex. fragt

Jeg handler ikke ved Getmore, dette er pga. af tidligere handler, men bare som udgangspunkt til min forundring.

Hvad er forskellen på de 2 varianter, udover navnet - har læst noget om en metal skinne?

Noget helt andet, hvad siger folk til sådan et Samsung tv, godt eller dårlig køb (nogle der har erfaringer?) og til sidst hvilket et af dem skal man evt. vælge?

Lidt om hvordan jeg pt. skal have det til at stå - Tv'et skal stå på en hylde/reol hvor der bliver 2½/3 meter til sofaen hvor jeg skal sidde og klappe i mine små hænder

Noget helt 3., noget man også gerne lige må forklare mig, hvis altså i lige har tiden, er hvordan jeg skal forholde mig til DIGITALT tv. Jeg har pt. Stofa (bor i Aalborg) men forventer at komme til at bo et sted hvor der er TDC kabel tv., dog er dette ikke lige med det samme (mener bare at jeg også gerne vil se digitalt tv når jeg flytter.

Hjælp ønskes - vil gerne hente mit nye tv snarrest !

Tak på forhånd - håber der er nogen der kan fortælle mig lidt om hvordan landet ligger.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2007 kl. 11:54

Bump.

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2007 kl. 12:04
Ja forskellen er metalskinnen nederst (du kan se den på de billeder du linker til). Du skal vælge det du synes er pænest. Efter min mening det bedste LCD-køb for tiden. Når du flytter skal du have en selector.

Redigeret af NikolajC - 25-Maj-2007 kl. 12:04
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2007 kl. 16:58

Oprindeligt skrevet af NikolajC NikolajC skrev:

Ja forskellen er metalskinnen nederst (du kan se den på de billeder du linker til). Du skal vælge det du synes er pænest. Efter min mening det bedste LCD-køb for tiden. Når du flytter skal du have en selector.

Mange tak for svar, tror faktisk du har svaret på alle mine spørgsmål - sagen er derfor klar (nu er det bare at se hvilket tv der er pænest efter min smag og self. den bedre halvdel)

Mange tak for svar - øv vi skla have en digital dims når vi flytter, bedre det hele var samlet et sted - nemlig i tv'et

Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2007 kl. 19:43
Det er muligt at få den ene af modellerne endnu billigere hos easyshopping.dk nemlig 13.300 kr for m87 Efter min mening er samsung det bedste man kan købe indenfor LCD med mindre man er villig til at betale mange penge. Så køb du roligt.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2007 kl. 20:56

Jeg har lige set på det, tror det er lige meget hvilken skærm man vælger - der er dog langt til easyshopping for mig (det er jo ved grænsen og jeg bor i AA) Men det koster også kun omk 150 kr at få sendt.

Er easyshopping en god nok forhandler, altså også når det går galt?

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 10:32

Hvordan er easyshopping at handle med hvis noget mod forventning skulle gå galt??

Hvordan har folk det med at få leveret pakker af den størrelse med fragtmanden (postdanmark)?

Hjælp - vil gerne bestille M87 i dag eller snarrest

Til top
dikki Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2007
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 10:52
Vælg en anden forhandler end easyshopping ! De er ikke særlig pålidelige og supporten er ret ringen.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 11:12

Oprindeligt skrevet af dikki dikki skrev:

Vælg en anden forhandler end easyshopping ! De er ikke særlig pålidelige og supporten er ret ringen.

Getmore.dk har jeg gode erfaringer med!! Det er kun "små ting" jeg har købt, men lev. dage efter bestilling, og altid gode med prisen!!

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
dikki Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 11:18

Pede8000 der vil jeg også sige PAS PÅ!!! Søg evt. på google ! Getmore er os rigtig slemme til at lyve om leveringstid og med dårlig support!

Til top
dikki Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 11:19
Ummidelbart vil jeg sige laptops.dk / midtdata eller TC hvis du tør dem ;)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 13:07

Jeg ville helst handle ved SHG (handler altid der) men de er lidt dyre (forskel på næsten 2k)

Middata i viborg ville jeg gerne handle ved, tæt på Ålborg hvor jeg bor. Laptops.dk har jeg ikke hadlet med og TC er der hvis så mange der sviner til så det ville nok være dumt

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu