|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
night_hawk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
||
send dem evt til mig på mail eller host dem et andet sted hvis du vil takker allerede på forhånd
|
|||
![]() |
|||
clausbc1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
||
Meget enig - de lyver så vandet driver: F.eks. at min M87 ikke var importeret, men alligevel sender de sgu' en /XEC skærm :-(( |
|||
Kiss DP-558, Denon 4308 og Samsung LE-40M87BDX/XEE
|
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
er der forskel på den og den ikke importeret?? Redigeret af Pizzabager - 15-Juni-2007 kl. 04:00 |
|||
![]() |
|||
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
||
Den skal hedde /XEE hvis det er en "dansker"! |
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
Ja navnet, men er modellen på nogen måder anderledes??, hvis den ikke er, så det vel i grunden ligegyldigt om det er en dansker eller hva det er.. :) Jeg regner selv med jeg skal have en m86 46" til okt, hvis der altså ikke kommet noget andet frem til den tid jeg hellere vil have :) Redigeret af Pizzabager - 15-Juni-2007 kl. 12:17 |
|||
![]() |
|||
contici ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2005 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
||
Er der nogen der har M87'ern i 32"? Jeg bor lidt småt og har kun plads til 32 tommer nemlig. Hvis man ser på Samsung side om M87-serien her: http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40m87bd.asp , står der nemlig at 32 tommer hverken har Super Clear Panel, Full HD eller Dynamisk kontrast.
|
|||
|||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
||
hej pizzabager de modeller der ikke er danske, har ikke dansk menu når du går i menu og skal indstille farver og alt andet, tror det er eneste forskel så om det har noget at sige kommer an på om man kan leve med uk menu ???. hilsen agger
|
|||
![]() |
|||
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
||
jeg har ikke 32"en men du behøver heller ikke full hd hvis du købe 32" der er ikke meget forskel på de små modeller ang. full hd |
|||
![]() |
|||
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
||
Til gengæld får man et 100hz tv ved 32", hvor meget det betyder ved jeg dog ikke. -Slet ikke i disse dage hvor 24hz er oppe i tiden.
Der ser også ud til at 32'eren kun kan kører en HDMI version 1,2 -hvor de andre kører 1,3 |
|||
/Bjarke
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |