|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kristianha ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 13-Juli-2007 kl. 20:55 |
Jeg vil gerne vide hvad i mener om dette samsung TV... det skal hovedsageligt bruges sammen med PS3 og til film... her er et link http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=380553 og eventuelt hvad man ellers kunne købe i samme prisklasse istedet.. Det skal dog være LCD på forhånd tak :) Redigeret af Kristianha - 13-Juli-2007 kl. 20:59 |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Der er masser af omtale af dette tv herinde søg og du skal finde. Bortset fra det er det et glimrende tv jeg har selv le40m87 og er godt tilfreds, det eneste anke jeg har er at hvis dit antennesignal er dårligt afsløres det nådeløst. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |