recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE40M87
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE40M87

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jon@s Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE40M87
    Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 08:20

Vil lige høre om "jeres" model tilsyneladende også kun er med DVB-T tuner og ikke som på hjemmesiden hvor der står

DVB-T/C MPEG4 : 8 ms (kun DVB-T/C)?

http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/spec.do?group=tvho meentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=tv& amp; amp;model_cd=LE40M87BDX/XEE&fullspec=F

Samsung PS50C685 + LE40M87, Pioneer VSX 921-K, Dali 404 Front, Dali Fazon LCD Bag, B&W CMC Center, QNAP TS-239PRO, PS4
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 08:35

Det kan være at du har købt et paralel importeret som ikke har DVB C tuner: http://www.samsung.com/dk/consumer/pdf/forskellenTV_dk.pdf

Til top
Jon@s Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Det kan være at du har købt et paralel importeret som ikke har DVB C tuner: http://www.samsung.com/dk/consumer/pdf/forskellenTV_dk.pdf

OK "tak"...så "billigst" er ikke altid bedst. Ævæv sgu nok sådan en model jeg er hoppet på. Men egentlig cool nok af samsung, at "erkende" det på den måde. Enig, de kan jo ikke tage ansvar for parallel import, men alligevel gad vid om ikke de rent faktisk har ens indmad og det bare er et spørgsmål om software opdatering?

Samsung PS50C685 + LE40M87, Pioneer VSX 921-K, Dali 404 Front, Dali Fazon LCD Bag, B&W CMC Center, QNAP TS-239PRO, PS4
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 08:59
Mener aldrig der har været en mpeg4 dvb-c tuner i den model.
måske dvb-c mpeg2/dvb-T mpeg2 i DK, alså ingen mulighed for HD.

det er først fra midten af 2008, sony havde den mulighed.
denne m87 er noget ældre.

Redigeret af xcardman - 05-Oktober-2009 kl. 09:01
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af Jon@s Jon@s skrev:

OK "tak"...så "billigst" er ikke altid bedst. Ævæv sgu nok sådan en model jeg er hoppet på. Men egentlig cool nok af samsung, at "erkende" det på den måde. Enig, de kan jo ikke tage ansvar for parallel import, men alligevel gad vid om ikke de rent faktisk har ens indmad og det bare er et spørgsmål om software opdatering?

Det kan også være at man skal vælge finland som land eller gå ind i ServiceMenuen og ændre det til nordisk.

Til top
Jon@s Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 09:11

Oprindeligt skrevet af Jon@s Jon@s skrev:

Det kan også være at man skal vælge finland som land eller gå ind i ServiceMenuen og ændre det til nordisk.

jeg kan kun vælge belgien, spanien, UK, eastern europe, germany, italy, france, østrig, switzerland og holland - ja og så others. Har været alle igennem og får kun 5 kanaler. På et land fik jeg 16 hvor det så ud til at der var bla zulu, chanel 9 og tv2 film, men der var bare sort skærm. Så ingen finland

Til top
Langmack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 15:09
Jeg har også et M86 (Samme som M87, bare design forskel) som IKKE er parallel importeret - og der er ikke DVB-C tuner i.

Det var der mig bekendt ikke på nogle af de modeller solgt på daværende tidspunkt.
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage
Beoremote One
Til top
Jon@s Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 15:50

Oprindeligt skrevet af Langmack Langmack skrev:

Jeg har også et M86 (Samme som M87, bare design forskel) som IKKE er parallel importeret - og der er ikke DVB-C tuner i.

Det var der mig bekendt ikke på nogle af de modeller solgt på daværende tidspunkt.

Ok "tak" ja eller æv, men tak for info

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu